توسط ناصر حاج محمدی شهردار رشت؛

بودجه ۸۷۵ میلیارد تومانی سال ۹۹ شهرداری رشت تقدیم شورا شد

یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر رشت عصر روز چهارشنبه با حضور اعضای شورا برگزار و شهردار رشت بودجه ۸۷۵ میلیارد تومان سال ۹۹ را تقدیم شورا کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر رشت عصر روز چهارشنبه با حضور اعضای شورا برگزار شد.

رضا حاج محمدی شهردار رشت در این جلسه در مورد بودجه سال ۹۹ شهرداری گفت: بودجه شهرداری رشت مبتنی بر عملیات بوده است و در قالب برنامه محور، ساز و کارهای خرید و فروش اوراق بهادار و سایر منابع مالی در دستور کار قرار کرفته است.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۹۹ با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال ۹۸ بوده، گفت: بودجه سال ۹۹ برابر با ۸۷۵ میلیارد تومان است که سهم بخش هزینه‌ای ۴۳ درصد، سهم تملک و دارایی سرمایه ای ۵۵ درصد و تملک و داریی‌های مالی۲ درصد بودجه را تشکیل می‌دهد.

وی همچنین تأکید کرد برخی از سازمان‌ها با تغییر اسم و اعضای هیئت‌مدیره همراه خواهد بود و برخی دیگر از سازمان‌ها نیز به یک واحد اداری تبدیل می‌شوند. برای مثال سازمان فاوا به اداره فاوا تبدیل خواهد شد. به‌صورت کلی کلمه سازمان از وزارت کشور حذف خواهد شد و می‌بایست اقدامات لازم را با توجه به فرصت موجود انجام دهیم و اگر قرار است سازمانی باقی بماند باید به‌صورت موسسه ثبت گردد.

حاجی پور نیز پس از دریافت لایحه بودجه از سوی شهردار رشت اظهار کرد: این بودجه در شان شهر رشت و خیلی کارهایی که می‌خواستیم برای شهر انجام بدهیم نیست و  امیدواریم در سال آینده با متمم بودجه این رقم افزایش یابد.

Share