انتقاد شدید سردار امیرگل؛

به موفقیت ائتلاف اصولگرایان گیلان خوش‌بین نیستم | باید به دنبال «اتحاد» باشیم؛ نه «انتقام»

سردارامیرگل درارتباط بادلیل ناکارآمدی پایه های«وحدت» دربین نخبگان سیاسی جامعه گفت: در حرکت های جمعی و سیاسی برجامعه ی ما «سیستمی» ناتوان حاکم است. سیستم ما برای وحدت و ایجاد رفاقت مفید نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار نادر امیرگل در گفتگو با احرار گیل افزود: انتخابات حق مردم است و مردم نیز همیشه کنارنظام بوده و حماسه ها خلق کرده اند. همین مردم باهمه ی مشکلاتی که در زمینه معیشت و سایر مسائل دارند این بارنیز میدان داری می کنند بخصوص با درک شرایطی که بعد شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی برای کشور دشمن بوجود آورد.

سردار امیرگل در ارتباط بادلیل ناکارآمدی پایه های«وحدت» دربین نخبگان سیاسی جامعه گفت: در حرکت های جمعی و سیاسی برجامعه ی ما «سیستمی» ناتوان حاکم است. سیستم ما برای وحدت و ایجاد رفاقت مفید نیست. درچنین سیستمی افراد آرمانی سربلند بیرون نمی آید زیرا ما سنگ بنای خوبی برای ادعاهای ما نگذاشتیم.

امیرگل افزود: گاهی از من سوال می شود درباره کاندیدا شدن فلان کس که در کارنامه خود معامله گری و یاعهدشکنی و… دارد؛ درپاسخ می گویم؛ مجلس بدرد ایشان می خورد ولی ایشان بدرد مجلس نمی خورند.! من از شما می پرسم اگربرخی ائتلاف ها درگیلان نباشد چه اتفاقی می افتد؟؛ بگذار پاسخش را خودم عرض کنم ، اگر این شورای ائتلاف در گیلان نباشد هیچ اتفاق خاصی نمی افتد.

وی افزود: به نظر بنده شورای ائتلاف گیلان همان جمنای دوره قبل است و تفاوتی هم نکرده است. ائتلاف باید وحدت گرا باشد. واقعیت گرا باشد. دقیقاً مشخص کند ائتلاف با چه هدفی؟ باچه ساز و کاری؟ با چه کسانی؟

فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: همه بزرگان ائتلاف را می شناسم و به آنان ارادت دارم ولی بدون تعارف عرض می کنم که شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان دارد«مدیریت» می شود.

مشکل ما این نیست که ما درگیلان شورای ائتلاف داریم یا نداریم بلکه مشکل ما این است که با هم «گفت و گو» نداریم. همدیگر را تحمل نمی کنیم.نباید در یک «گروه» با هم زندگی «گرگی» داشته باشیم و همدیگر را بزنیم.

امیرگل تاکید کرد: باید به دنبال «اتحاد» باشیم؛ نه «انتقام». درحالی که هرکداممان وقتی به قدرت می رسیم به دنبال «انتقام» از همدیگر هستیم خب، وقتی هدف این شد جریان ائتلاف نیز از «اتحاد» برمی گردد به سوی «انتقام» .و این بودنش چه فایده ای و نبودنش چه ضرری دارد؟

وی درپایان خاطر نشان کرد: شورای ائتلاف گیلان فرصت استفاده و بهره دهی از دیگر کاندیداها را سلب کرده و کاندیداها را به حاشیه می برد چون نمی تواند جمع کننده باشد. سوابق هم نشان داده که تا کنون از ائتلاف ها چیز خاصی بیرون نیامده است.

Share