سید علی آقازاده مطرح کرد:

به‌هم ریختگی و عدم هماهنگی مدیران گیلان در مقابله و مدیریت بحران برف

آقازاده گفت: استان گیلان از مدیرانی برخوردار است که شاید در عمر خود اصلا برف ندیده اند، بنابراین نمی توان از چنین فردی انتظار مدیریت صحیح داشت، لذا ضعف و ناکارآمدی دولت، فقدان مدیران دلسوز و کاردان در استان باعث شد تا مردم شریف استان آنچنان که باید از بارش برف سالجاری لذت چندانی نبرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید علی آقازاده ضمن گرامیداشت یوم الله ٢٢ بهمن بیان داشت: مردم سرافراز و ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر برگ زرینی از تاریخ این انقلاب را ورق زدند. هرچه از تاریخ انقلاب اسلامی میگذرد ارتباط و اعتقاد مردم به نظام مقدس بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم تصریح کرد: مردم ایران اسلامی بیش از پیش به پاسداشت دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی که همانا عزت و سربلندی نظام است، خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اعلام و پیش بینی سازمان هواشناسی در چند روز گذشته مبنی بر بارش برف سنگین در بخش جلگه‌ای استان، افزود: مردم همیشه در صحنه استان گیلان با وجود شرایط نامساعد جوی و بارش سنگین برف خود را به میدان شهدای ذهاب رساندند، اما متاسفانه برخلاف اخبار رسیده و اعلام آماده باش مسئولان در خصوص بارش برف سنگین و همچنین آمادگی مردم، بیش از ۲۵۰۰ خانوار به دلیل نداشتن برق و آب در شرایط سختی به سر می بردند.

آقازاده با تاکید بر اینکه استان گیلان در سال های گذشته نیز بارش سنگین برف را تجربه کرده بود، خاطرنشان کرد: از آنجایی که از روز گذشته شاهد بارش برف بوده ایم، تمهیدات لازم آنچنان که باید برای مواجه شدن با این بحران اندیشیده نشده بود و علاوه بر خسارتهای مالی و سرمایه‌ای وارده به استان، مردم ما دچار مشکلات متعدد از جمله مشکل تردد ناشی از مسدود شدن معابر اصلی و فرعی و قطع شدن برق و آب منازل مسکونی شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم از به هم ریختگی و عدم هماهنگی مدیران استان در مقابله با بحران برف سخن گفت و یادآور شد: متاسفانه مسئولان اجرایی نتوانستند خدمات رسانی بهینه‌ای در روزهای اخیر داشته باشند.

او گفت: استان گیلان از مدیرانی برخوردار است که شاید در عمر خود اصلا برف ندیده اند، بنابراین نمی توان از چنین فردی انتظار مدیریت صحیح داشت، لذا ضعف و ناکارآمدی دولت، فقدان مدیران دلسوز و کاردان در استان باعث شد تا مردم شریف استان آنچنان که باید از بارش برف سالجاری لذت چندانی نبرند.

آقازاده در پایان گفت: از مردم با بصیرت گیلان توقع داریم که خودشان در قالب همیاری و مشارکت مشکلات همدیگر را حل و رفع کنند چون از مدیران فعلی نمی توان انتظاری بیش از این داشت.

Share