در نهمین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

بهره‌برداری از هفت پروژه در املش با حضور معاون عمرانی استاندار گیلان

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، هفت پروژه در شهرستان املش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهسازی پارک کودک، سنگفرش پیادروی معابر عمومی و جمع آوری آب های سطحی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، مرمت و بهسازی ۳۰ پهنه آب‌بندان‌های روستاهای حاجی آباد، یوسف آباد، کشکلایه با اعتباری بالغ بر ۹۹۳ میلیون تومان، پروژه بسته‌بندی میوه در روستای بالنگه املش با ظرفیت سالیانه سه هزار تن و میزان کل سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، بسته‌بندی چای و گیاهان دارویی در روستای بالنگه با ظرفیت سالیانه ۵۷۵ تن، اشتغال ۱۲ نفر و میزان کل سرمایه گذاری دو میلیارد تومان و کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی در روستای شکرپس پروژه‌هایی بودند که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان عصر یکشنبه در آئین افتتاح این پروژه‌ها، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و با تسلیت فرارسیدن چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز توفیق یافتیم تا در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد ارائه خدماتی که متعلق به آحاد جامعه است، باشیم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مهم توسعه ای استان در دهه فجر امسال افزود: این‌ طرح ها با همت مسئولان و فعالان بخش خصوصی به ثمر رسید و کوشش شده فشارهای زورگویان به ملت خنثی شود.

وی تصریح کرد: مردم ما همچنان مانند کوه استوار و با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و ثابت کرده‌ایم که پایبند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در ادامه سخنانش به همدلی و وحدت مردم و مسئولان املش برای افتتاح پروژه‌ها اشاره و اضافه کرد: طی دهه مبارک فجر در شهرستان توانستیم ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان را افتتاح کرده و مورد بهره برداری قرار دهیم.

اکبری مقدم همچنین گفت: شاخص آب روستایی املش نسبت به شاخص نرم استان رشد شش درصدی و در کشور رشد ۲۲ درصدی داشته است.

وی پیش از این مراسم، در گلزار شهدا حاضر شد و به مقام شامخ شهیدان املش ادای احترام کرد.

Share