دومین ناکامی پیاپی در لیگ جهانی؛

بازماندن سارا بهمنیار از مدال لیگ جهانی با شکست مقابل حریف مصری

سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش گیلانی با شکست برابر حریف مصری از کسب مدال لیگ جهانی کاراته وان فرانسه بازماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از جمعه به میزبانی فرانسه و با حضور ۷۰۳ شرکت کننده از ۹۲ کشور در پاریس آغاز و روز یکشنبه پایان یافت.

 سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش گیلانی نیز که به همراه تیم ملی بانوان عازم پاریس شده، در وزن ۵۰- کیلوگرم در این دوره از مسابقات حضور یافت که با شکست برابر حریف مصری خود در دیدار رده بندی از کسب مدال این رقابت ها بازماند.

این ملی پوش شایسته گیلان در دور اول این مسابقات با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم با نتیجه پنج بر یک آندره آ استانکو از رومانی را شکست داد و سپس با نتیجه هفت بر دو صوفیا بودریانه از فرانسه را مغلوب کرد.

 بهمنیار در ادامه این رقابت ها به مصاف سارا هوبریش از آلمان که حریف بسیار قدرتمندی است قرار گرفت و با پیروزی برابر این رقیبش  به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله رو در روی سراپ اوزچلیک از ترکیه نفر اول رنکینگ جهان و دارنده طلای لیگ جهانی شیلی ۲۰۲۰، دارنده ۶ طلا، یک نقره و ۲ برنز کاراته وان در سال ۲۰۱۹، برنز قهرمانی اروپا ۲۰۱۹ و دارنده یک طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی جهان قرار گرفت که با شکست برابر این حریفش، به دیدار رده بندی رفت.

بهمنیار در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان فرانسه، به مصاف رادوا سعید از مصر رفت که با شکست در این دیدار از کسب مدال این مسابقات بازماند.

بهمنیار به همراه تیم ملی کاراته بانوان ایران طی ماه گذشته در لیگ جهانی کاراته وان شیلی حضور یافته بود و در نهایت به دیدار رده بندی صعود کرد اما متاسفانه موفق به کسب مدال نشد.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته اون در مسکو، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.

وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

Share