مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خبر داد

اهدای جوایز خوش حسابی مرحله دوم به مشترکین آبفای گیلان

دومین دوره جوایز خوش حسابی به مشترکینی که قبوض آب بهاء خود را به موقع پرداخت نمودند با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دومین دوره جوایز خوش حسابی به مشترکینی که قبوض آب بهاء خود را به موقع پرداخت نمودند با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اهداء شد.

بنا به این گزارش سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تشریح اهداف برگزاری قرعه کشی بین مشترکین خوش حساب این شرکت افزود:چهل ویکمین سالروز پیروزی جمهوری اسلامی ایران بهانه ای بود برای تقدیر از مشترکین خوش حساب شرکت که با پرداخت به موقع قبوض آب بهاء با آبفای گیلان همکاری دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در ادامه گفت: با برگزاری دومین دوره اهداء جوایز خوش حسابی به مشترکینی که در بازه زمانی ۲۳ لغایت ۳۰ دی سال ۱۳۹۸ پرداخت قبوض خود را در مهلت مقرر انجام داده بودند، دوره بعد قرعه کشی تا ۲۱ بهمن ماه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب روزانه به قید قرعه یک نفر برنده خوش حسابی شرکت آب و فاضلاب در همان روز مشخص خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اسامی برندگان بصورت هفتگی اعلام خواهد شد تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان وظیفه تأمین آب سالم و بهداشتی مشترکین را بر عهده دارد و امیدواریم ارتباط و تعامل دو طرفه علاوه بر تداوم خدمات، موجب ارتقا سطح ارائه خدمات نیز شود.

Share