فرماندار انزلی در جلسه شورای اداری:

انزلی، بندر مرزی معرفی شود | روسای ادارات حق مداخله در تبلیغات انتخاباتی را ندارند

اسماعیل حیدری آزاد در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: در هفته‌های گذشته شاهد وقایع ناگواری در کشور بودیم که دل های بسیاری را به درد آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  اسماعیل حیدری آزاد در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی اظهار کرد:در هفته‌های گذشته شاهد وقایع ناگواری در کشور بودیم که دل های بسیاری را به درد آورد.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه مالک اشتر انقلاب، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر ایشان در ایران و عراق، افزود: حادثه سقوط هواپیمای مسافربری نیز که موجب شد تعدادی از عزیزان هموطن و جوانان نخبه کشور را از دست دهیم، بسیار ناگوار بود.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد ارتش آمریکا در عراق توسط سپاه، تصریح کرد: برای نخستین بار بود که کشوری مستقیما اهداف آمریکایی ها را هدف قرار می‌دهد و این مسئله باعث غرور ملی شد و جای تقدیر از سپاه پاسداران دارد.

حیدری آزاد در ادامه با اشاره به فرارسیدن انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اجرای صحیح انتخابات در پیش رو و فراهم کردن فضای رقابت سالم و عادلانه و قابل اعتماد برای مردم و داوطلبان در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان انزلی است.

وی تاکید کرد: برای وزارت کشور و فرمانداری اجرای صحیح انتخابات و فراهم کردن زمینه رقابت عادلانه در فضایی امن و قابل اعتماد برای مردم و داوطلبان انتخاباتی مورد انتظار است لذا هیچ دستگاهی حق حضور له یا علیه داوطلبین را ندارد و اگر چنین مشاهده شود با متخلفین طبق قانون برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

حیدری آزاد با تاکید بر حضور به موقع روسا در ادارات، تصریح کرد: پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع باید مورد توجه قرار بگیرد و هیچ دستگاهی نباید با برخورد نامناسب باعث ایجاد رنجش و نارضایتی در بین مردم شود، زیرا این مسئله به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به اینکه بندرآستارا در حال حاضـر  به عنوان تنها بندر مرزی گیـلان محسـوب  می شود گفت: با پیگیـــری های مستمــر انجام شـده  از سوی استاندار پرتلاش گیلان و معاون محترم  سیاسی و امنیتی استانداری و مکاتبات صورت گرفته از فـرمانداری انزلی با مـدیران کل تقسیمـــات کشـــوری و مــرزی وزارت کشـور در تلاشیم با توجـه به اینکه  انزلـــی دارای مـرز آبــی است  به عنوان بنــدری مـرزی محسـوب شـده تا همگــان از مـزایا و امتیازات مرزی شدن قدیمی ترین  بندر شمال کشور منتفع شوند.

حیدری آزاد تصریح کرد: علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته انتظاری که از شهرستان انزلی برای توسعه داشتیم چندان برآورده نشده و هنوز این شهرستان جایگاه اصلی خود را در سطح استان و کشور پیدا نکرده است که نیازمند همت و تلاش بیشتر است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

Share