تا کی باید مردم منطقه چوب این دشمنی‌ها و نفاق را بخورند

انتقاد شدید امام جمعه سنگر از اختلافات میان شورا و شهرداری

امام جمعه شهر سنگر ضمن ابراز تاسف فراوان، اظهار داشت: در ایام نزدیک به انتخابات، به جای اینکه صدا و تصویر شهر ما نمایی از همدلی و اتحاد باشد، متاسفانه اختلافات به بیرون درز پیدا کرده و وقتی اینگونه باشد یعنی منافع شخصی جای منافع عمومی را گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهر سنگر ضمن انتقاد شدید از برخی اعضای شورای این شهر، خطاب به استاندار گیلان و فرماندار رشت گفت: من از آقای استاندار و فرماندار می خواهم، حال که می بنید قفل این قضیه باز نمی شود شما ورود کنید و این معضل را حل کنید.
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر سنگر گفت: تمام تلاشم این است اگر مشکلی در شهر پیش آمد ابتدا با مسئولین مطرح کنم تا حل شود، امروز هم علاقه ای به باز کردن این موضوع نداشتم ولی از آنجاییکه تریبون نماز جمعه باید صدای رسای مردم و مسئولین باشد به ناچار مشکل پیش آمده را مطرح می کنم تا راه حلی برای آن پیدا شود.
وی ادامه داد: اختلاف سلیقه یک چیز عادی هست، حتی یک زن و شوهر و یا فرزندان یک خانواده، ممکن است اختلاف سلیقه داشته باشند، اما اگر این اختلاف سلیقه اینقدر رشد پیدا کند که به اختلاف رویه تبدیل شود و حرکت و اعتلای یک شهر را دچار اختلال کند، این دیگر یک اختلاف سلیقه نیست، یک چیز ناپسند است، یک بیماری است، یک گناه است، یک مرض است و باید درمانش کرد.
امام جمعه شهر سنگر ضمن ابراز تاسف فراوان، اظهار داشت: در ایام نزدیک به انتخابات، به جای اینکه صدا و تصویر شهر ما نمایی از همدلی و اتحاد باشد، متاسفانه اختلافات به بیرون درز پیدا کرده و وقتی اینگونه باشد یعنی منافع شخصی جای منافع عمومی را گرفته است. برخی ها به جای اینکه بیایند کار و تلاش کنند و مشکلات عمرانی شهر را حل کنند کارهایی می کنند که تخم ناامیدی در جامعه تزریق می شود، صدای ناامیدی و اختلاف در جامعه پخش می شود.
وی افزود: وقتی در این شهر، نعمت خدادادی نشسته و از جای دیگری به اینجا می ایند و بهره مند می شوند، چرا ما نتوانیم مشکلات مردم کوچه و خیابان خودمان را حل کنیم، تا کی باید مردم منطقه چوب این دشمنی ها و نفاق را بخورند.
حجت الاسلام محمدیان بااشاره به عدم تکمیل کمربندی سنگر تصریح کرد: شهر ما محل تردد خودروهای سبک و سنگین زیادی شده که به شرق گیلان وصل می شود، خدای ناکرده اگر اتفاقی برای یکی از شهروندان بیفتد چه کسی پاسخگوست، تا کی باید منتظر بمانیم کمربندی شهر ما بخاطر کج سلیقگی ها و دشمنی ها معطل بماند.
وی تاکید کرد: ۱۲۴ هزار نفر به پیامبری مبعوث شدند که باهم اختلاف نداشتند، چون برای رضای خدا کار می کردند، وقتی کسی برای خدا کار نکند این اتفاق ها پیش می اید.
وی خطاب به استاندار و فرماندار گفت: من از استاندار و فرماندار می خواهم – بالاخره در قانون یک وظایفی برعهده شما گذاشته شده است – اگر می بینید قفل این قضیه باز نمی شود، شما بازش کنید، شما ورود کنید و این معضل را حل کنید.
وی خطاب به اعضای شورای شهر سنگر گفت: مردم ما فرق خادم و خاین را می دانند دبدید چطور سردار سلیمانی را بدرقه کردند. سعی کنید در این مدت باقیمانده اختلاف سلیقه را کنار بگذارید، نگذارید به اختلاف رویه تبدیل شود گره به کار مردم بیفتد، دو سال دیگر هم فرصت دارید، کم نیست، من سخنم با عزیزان شورای شهر است، امیرکبیر مگر چقدر در این مملکت خدمت کرد؟ این اختلاف سلیقه را در فضای بسته حل کنید پای مردم ننویسید. این بار فقط تذکر می دهم، نگران فردا باشید که مردم سنگر شما رو خادم خود نام می برند یا خائن.

Share