در نهمین روز دهه فجر؛

افتتاح چهارمین پایگاه خدمات اجتماعی استان گیلان در انزلی‌محله لنگرود

مدیرکل بهزیستی استان گیلان گفت: سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان پرداخت شد؛ در حالیکه امسال این اعتبارات به ۴۳ میلیارد تومان رسیده و ۹۰ درصد اعتبارات جذب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین نحوی نژاد با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر سازمان بهزیستی گیلان ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون در سراسر استان به بهره برداری می رساند، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه ها برای ۱۳۵ نفر فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.

وی از افتتاح ۵۳ مسکن مددجویان تحت پوشش این سازمان در استان خبر داد و گفت: برای افتتاح این تعداد مسکن محرومین سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه افتتاح پایگاه های خدمات اجتماعی در استان یکی از برنامه های مهم سازمان بهزیستی در ایام الله دهه فجر است، خاطرنشان کرد: امروز پایگاه خدمات اجتماعی انزلی محله شهرستان لنگرود با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰ مسکن مددجویان تحت پوشش در استان به بهره برداری رسیده است، افزود: اولویت اول این سازمان ایجاد سرپناه برای مددجویان است که در این راستا با قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی سپاه به تفاهم نامه های رسیده ایم و هم اکنون نیز ۵۰ مسکن مددجویان در دست اقدام داریم.

نحوی نژاد با اشاره به شرایط اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان علیه کشور افزود: تلاش داریم تا محملی برای جلب مشارکت های مردمی بیشتر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جذب خوبی در حوزه تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته داشتیم، گفت: سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شد؛ در حالیکه امسال این اعتبارات به ۴۳ میلیارد تومان رسیده و ۹۰ درصد اعتبارات جذب شده است.

گفتنی است امروز چهارمین پایگاه خدمات اجتماعی در سطح استان و اولین پایگاه خارج از مرکز استان در شهرستان لنگرود(انزلی محله) افتتاح شد.

عکس: ابوالفضل شکری

Share