در دومین روز از دهه فجر

افتتاح پروژه پیاده‎راه، روشنایی و مبلمان شهری پارک ساحلی کلاچای

اثنی عشری، مجموع هزینه های قابل افتتاح پروژه های دهه فجر شهرداری کلاچای را یک میلیارد و ۶۷۰میلیون تومان ذکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  در دومین روز از دهه فجر از یادمان سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در بلوار ورودی شهر کلاچای با حضور فرماندار شهرستان رودسر، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمع دیگری از مسئولان رونمایی شد. بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر کلاچای از ضلع غربی به طرف میدان شهدا به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

فرماندار رودسر با قدردانی از عملکرد سازنده و تاثیر گذار شهرداری کلاچای در اجرای پروژه های توسعه عمران شهری به ویژه در حوزه اجرای پیاده راه سازی خیابان های سطح شهر افزود: مطمئنا به واسطه این فعالیت های خوب و ارزشمند شهرداری کلاچای در بودجه سال آینده از اعتبار ویژه حمایتی برخوردار خواهد شد.

حسین اسماعیل پور روز یکشنبه و در دومین روز از دهه مبارک فجر و در مزاسم افتتاح چهار پروژه شهرداری کلاچای گفت: به جد از زحمات شهردار و شورای اسلامی شهر کلاچای در اجرا و تحقق این پروژه ها قدر دانی می کنم و بی تردید اعتبار ویژه حمایتی به شهرداری کلاچای در سال آینده اختصاص خواهد یافت.

شهردار کلاچای در مراسم افتتاح پروژه لوله گذاری جهت هدایت و دفع آبهای سطحی، پیاده رو سازی و مبلمان شهری بلوار ورودی شهر میزان سرمایه‌گذاری برای انجام این پروژه را که ۲۳۰متر لوله گذاری، ۱۶۰۰متر فرش موزاییک انجام شده ۶۰۰میلیون تومان اعلام کرد.

مهندس ابراهیم اثنی‌عشری ماچیانی همچنین در مراسم افتتاح پروژه پیاده راه سازی، روشنایی و مبلمان شهری در پارک ساحلی تصریح کرد: برای انجام این پروژه ۲۵۰میلیون تومان از محل منابع استانی و ۱۰۰میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.

شهردار کلاچای، ادامه داد: در روند اجرای این پروژه ۲هزارو ۵۰۰متر فرش موزاییک، ۵۰۰متر جدول گذاری، ۲۸تیر چراغ برق در طرفین پارک و ۴۸نیمکت و سطل زباله صورت گرفته است.
وی روکش آسفالت بازار قدیمی شهر و کلیه معابر منتهی به مسجد جامع را از دیگر پروژه های افتتاحی در دهه فجر عنوان و اظهار کرد: این پروژه به مساحت ۱۴هزار متر مربع انجام شده که با اعتبار ۷۲۰میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.
مهندس اثنی عشری، مجموع هزینه های قابل افتتاح پروژه های دهه فجر شهرداری کلاچای را یک میلیارد و ۶۷۰میلیون تومان ذکر کرد.

 

Share