از پروژه تامین و توزیع شبکه برق تا آسفالت معابر و لحاف بتنی؛

افتتاح پروژه‎های عمرانی شهرستان فومن با حضور معاون اقتصادی استاندار گیلان

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان پروژه تامین، توزیع شبکه برق و احداث شبکه ۲۰ روستای شهرستان فومن پروژه آسفالت معابر عمومی روستاهای شهرستان فومن به طول ۱۰.۵ کیلومتر، پروژه اجرای لحاف بتنی و بلوک مفصلی در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، مدیران کل راهداری، بنیاد مسکن استان، مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری و مسئولان شهری، پروژه تامین، توزیع شبکه برق و احداث شبکه ۲۰ روستای شهرستان فومن پروژه آسفالت معابر عمومی روستاهای شهرستان فومن به طول ۱۰.۵ کیلومتر، پروژه اجرای لحاف بتنی و بلوک مفصلی در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا محسنی نماینده عالی دولت در شهرستان فومن در این مراسم با بیان اینکه نظام اسلامی طی۴۱ سال اخیر با فشارهای سیاسی و اقتصادی مواجه بوده است، اظهار کرد: مردم ایران با اعتقاد، ایمان، خودباوری و وحدت کلمه در برابر تمام مشکلات ایستاده اند.

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسبی است برای بازخوانی تاریخ انقلاب و نمایش خدمات ارایه شده دولت و نظام مقدس جمهوری

اسلامی برای مردم است، افزود: در دهه فجر امسال تعداد ۴۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و برای ۲۵۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

وی با قدردانی از فضای همدلی موجود بین ادارات، نماینده محترم مجلس، امام جمعه فومن و سایر نهاد در شهرستان اظهار کرد: امیدواریم با تداوم روند موجود بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم.

محسنی با دعوت از مردم برای حضور پرقدرت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام به دنبال القای تقابل میان مردم و حاکمیت هستند اما مردم با حضور باشکوه در تشییع مراسم سردار سلیمانی نشان دادند که پای آرمان های نظام ایستاده اند و با شمارکت در انتخابات و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز بار دیگر صلابت خود را به رخ دشمنان خواهند رسانید.

آرش فرزام‌صفت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه توسط دولت و با مشارکت بخش خصوصی افتتاح و به بهره برداری می رسد، افزود: باید به وعده های به حق مردم جامه عمل بپوشانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: انسجام، وحدت و ایستادگی امروز مردم در برابر دشمنان به برکت خون شهدا است.

وی اتمام عملیات اجرایی مصلی شهرستان فومن و همچنین احداث پل کلفت را دو پروژه حائز اهمیت شهرستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم شاهد خدمات بیشتری به مردم باشیم.

 

Share