اعلام همکاری با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی توسط دو مجمع اصولگرا

دکتر علینژاد، دبیر و سخنگوی شورای هماهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دایره نیروهای انقلابی بسیار گسترده است و هر جریان و گروهی که دلسوز مردم انقلابی ایران اسلامی و پایبند به ولایت فقیه باشد را شامل می‎گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علینژاد، دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دایره نیروهای انقلابی بسیار گسترده است و هر جریان و گروهی که دلسوز مردم انقلابی ایران اسلامی و پایبند به ولایت فقیه باشد را شامل می‌گردد، افزود: نشستی در حسینیه ثارالله با حضور شورای راهبردی جمعیت یاران انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که این دو مجمع با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همکاری کنند و با هیچ نهاد دیگری همکاری نداشته و پایبند به لیست مشترک از کاندیدا باشند و هیچ گونه لیست مجزا صادر نکنند.

علینژاد با اشاره به تاکید به حفظ همگرایی و وحدت بین نیروهای انقلابی در کل کشور، این شورا در گیلان نیز در جهت وحدت هرچه بیشتر نیروهای انقلابی می کوشد.

اعضای تشکیل دهنده شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی را هیات های علمی دانشگاه و همچنین مدیران و پیشکسوتان ادارت و نهادها در استان گیلان تشکیل می‌دهند.

Share