شهردار کلاچای خبر داد:

از افتتاح چهار طرح توسعه عمران شهری تا احداث فرهنگ‌سرا در سال آینده

شهردار کلاچای به بودجه سال جاری این شهرداری اشاره و اضافه کرد: بودجه شهرداری کلاچای در سال جاری ۶۴میلیارد ریال بوده که تا پایان دی ماه جاری ۸۲میلیارد ریال درآمد داشته که این امر نشانگر توجه بیشتر به طرح جامع، تفضیلی شهر بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار کلاچای با گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از آن به عنوان فرصتی گرانبها برای بیان خدمات و کارکردهای نظام به مردم عنوان و گفت: این شرایط می تواند اعتماد عمومی مردم را نسبت به خادمین ملت افزایش دهد.

ابراهیم اثنی‌عشری ماچیانی به مناسبت دهه مبارک فجر در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: این نظام خدمات فراوانی در راستای توسعه متوازن و رفع محرومیت زدایی انجام داده که شواهد و قراین موید این موضوع است.

وی در ادامه به طرح ها و پروژه های توسعه عمران شهری شهرداری کلاچای در دهه فجر اشاره و اظهار کرد: شهرداری کلاچای این توفیق را دارد در دومین روز از دهه مبارک فجر چهار طرح توسعه عمران شهری را افتتاح و به بهره‌برداری برساند که ان‌شاءالله مبارک مردم این شهر باشد.

اثنی‌عشری ماچیانی، میزان سرمایه‌گذاری برای انجام این پروژه‌ها را یک میلیارد و ۶۷۰میلیون تومان ذکر و از مهم ترین آنها را اجرای پروژه پیاده راه، سیستم روشنایی و مبلمان شهری در پارک ساحلی عنوان کرد.

وی از دیگر طرح های افتتاحی را روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) و روکش آسفالت تمامی کوچه های منشعب به مسجد جامع، پروژه پیاده رو سازی بلوار ورودی شهر و لوله گذاری با هدف دفع آب های سطحی ذکر کرد.

شهردار کلاچای در بخش دیگری از سخنان خود به بودجه سال جاری این شهرداری اشاره و اضافه کرد: بودجه شهرداری کلاچای در سال جاری ۶۴میلیارد ریال بوده که تا پایان دی ماه جاری ۸۲میلیارد ریال درآمد داشته که این امر نشانگر توجه بیشتر به طرح جامع، تفضیلی شهر بوده است.

اثنی‌عشری تصریح کرد: با توجه به این افزایش درآمدی توانستیم از بدهی ۶۳میلیاردی گذشته شهرداری تا قبل از فرا رسیدن دهه فجر مبلغ ۳۴میلیارد ریال آن را پرداخت نماییم.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری درآمد شهرداری به ۱۰۰میلیارد ریال برسد که نشان می دهد نسبت به بودجه پیش بینی شده ۵۹درصد رشد را نشان می‌دهد.

اثنی‌عشری ماچیانی، بودجه پیش بینی شده در سال آینده را ۸۶میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال اعلام که نسبت به امسال ۳۴درصد افزایش دارد.

وی همچنین از اجرای پروژه احداث مجتمع فرهنگ سرا با اعتبار اولیه ۵۰۰میلیون تومان در این شهر در سال آینده خبر داد.

شهردار کلاچای همچنین از مصوب شدن طرح جامع شهر کلاچای در نیمه نخست سال آینده خبر داد.

برگزاری ۶۹جلسه با  ۳۴۳ مصوبه

رییس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این نشست خبری از برگزاری ۶۹جلسه با  ۳۴۳ مصوبه طی شورای دوره پنجم این شهر خبر داد و از مهم ترین این مصوبات را کمک به هیات های ورزشی، فرهنگی و هنری، برگزاری دو دوره مسابقات والیبال ساحلی، تکمیل پروژه پارک ساحلی شهر، مصوبه احداث پل شهرک اندیشه، مدیریت پسماند و… عنوان کرد.

مهدی محمدحسینی در ادامه جذب سرمایه‌گذاری در این شهر را منوط به داشتن طرحی مدون و جامع ذکر و گفت: بعد از تصویب برخی از این طرح ها بویژه بافت فرسوده، جامع، طرح توسعه گردشگری و محله بندی تا ۵۰سال آینده شهر کلاچای از این دوره فعالیت شورا قدردان خواهد بود چرا که با این تصویب این طرح ها می توانیم کارهای ماندگار انجام دهیم.

وی همچنین از برگزاری چهار جلسه مهم با مدیران شهرستانی در راستای رفع مشکلات این شهر خبر داد.

محمدحسینی در خاتمه سخنان خود بر مشارکت گسترده مردم در ویژه برنامه های دهه فجر تاکید کرد.

Share