به بهانه تعویق بازی سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت؛

آیا عدم کاورکشی چمن دلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه سردار جنگل است؟!

شنیده‌های دیارمیرزا حاکی از این است که کمیل رسولی(فرد اجاره‌کننده ورزشگاه‌های عضدی و سردار جنگل رشت) به دلیل هزینه کاور کشیدن بر روی زمین این دو ورزشگاه از این کار خودداری کرده است و بیان کرده است که اینکار برای وی صرف مالی ندارد!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسابقه دو تیم سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول به دلیل شرایط آب و هوایی استان گیلان و عدم آماده بودم زمین ورزشگاه سردار جنگل رشت به جای روز شنبه ۲۶ بهمن ۹۸ قرار است در روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن برگزار شود.

اول آبان ماه سال جاری بود که معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا از واگذاری دو ورزشگاه عضدی و سردار جنگل رشت به بخش خصوصی خبر داد.(اینجا بخوانید)

محمدحسین جواندل در خصوص جزئیات واگذاری این دو ورزشگاه گفته بود که ورزشگاه عضدی رشت با مبلغی بیش ۱۷ میلیون تومان و ورزشگاه سردار جنگل با مبلغی بیش از ۱۲ میلیون تومان بصورت سه ساله به آقای کمیل رسولی واگذار شد.

پس از واگذاری این دو ورزشگاه به فردی به غیر از هیأت فوتبال گیلان، عملاً هیأت فوتبال استان گیلان به هیچ حق ورود به موضوع را نداشته و باشگاه‌ها باید در خصوص اجاره و آماده‌سازی زمین به صورت مستقل با فرد اجاره‌کننده ورزشگاه وارد مذاکره شوند.

حال شنیده‌ها حاکی از این است که کمیل رسولی(فرد اجاره‌کننده ورزشگاه‌های عضدی و سردار جنگل رشت) به دلیل هزینه بالای کاور از این کار خودداری کرده است.

در پایان دیارمیرزا اعلام می‌کند که آماده انتشار پاسخ مسئولین اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان و فرد اجاره‌کننده ورزشگاه‌های عضدی و سردار جنگل رشت، است.

Share