رئیس حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

آمریکا توان و جرات جنگ نظامی با ایران را ندارد|مدیریت تجمعات اعتراضی دسیسه دشمن است

رئیس حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه دشمن جرات جنگ نظامی با ایران را ندارد، افزود: آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا با ایجاد جنگ روانی همان اهداف جنگ نظامی را پیاده سازی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی قلعه امروز در شورای اداری شهرستان لنگرود به استراتژی آمریکا در خاورمیانه اشاره و اظهار کرد: مبارزه با تروریست البته با ادبیات خودشان از نخستین استراتژی ها آمریکا در خاورمیانه است که مبارزه با داعش در سوریه، حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن و حشدالشعبی در عراق است.

وی صلح اعراب و اسرائیل با عنوان طرح معامله قرن، ایجاد شکاف میان ملت های منطقه، مواجهه با نظام اسلامی با دستور ترامپ و … را از استراتژی های آمریکا در منطقه دانست.

حجت الاسلام قلعه تصریح کرد: دشمنان در مواجهه با نظام اسلامی با هماهنگی بین دول غربی، عربی و عبری و ایجاد جنگ روانی در کشور تلاش می‌کنند که وحدت بین مناطق خاورمیانه را از بین ببرند.
رئیس حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه دشمن جرات جنگ نظامی با ایران را ندارد، افزود: آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا با ایجاد جنگ روانی همان اهداف جنگ نظامی را پیاده سازی کنند تا از نفوذ منطقه‌ای ایران در منطقه بکاهند.
وی با اشاره به تحرکات دشمنان در عرصه عملیات جنگ روانی، گفت: دشمن با بهره گیری از تکنیک های جنگ روانی، ترور شخصیت، ایجاد سرگرمی کاذب و شایعه سازی، ناکار آمد جلوه دادن اقدامات نظام های دینی تلاش می کند تا با انحراف اذهان مردم جامعه به اهداف خود دست یابند.
حجت الاسلام قلعه با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ روانی تحریم و فشار دو حوزه اقتصاد و سلامت را در دستور کار دارد، یادآور شد: تحریم و فشار اقتصادی مهمترین دسیسه دشمن علیه نظام است که از سال ها قبل برنامه ریزی کرده است.
وی با بیان اینکه مدیریت تجمعات اعتراضی از دیگر دسیسه های دشمن در جنگ روانی است، گفت: دشمن با ساماندهی اعتصابات و تفرقه سازی بدنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است. همچنین تغییر ذائقه‌های مردم از بعد مادی و معنوی از دیگر دسیسه های دشمن در جنگ روانی است.

ضرورت پرهیز مدیران دستگاه ها از جانب داری در انتخابات

شفقی فرماندار لنگرود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بزرگترین افتخار نظام آن است که مردم آزادانه تمامی ارکان نظام را خود انتخاب می کنند و این نشان از اوج مردم سالاری دینی نظام اسلامی ایران دارد.
وی با بیان اینکه این مرحله از انتخابات در مقطع حساس و در گام دوم انقلاب نماد پایداری و مقاومت ایران اسلامی است گفت: مهمترین هدف اجرای انتخابات عمل به قانون و صیانت از آرا مردم است.
فرماندار لنگرود بر ضرورت پرهیز همه مدیران دستگاه های اجرایی از جانبداری نسبت به کاندیداهای انتخاباتی تاکید کرد و افزود: داوطلبین نیز با پرهیز از شعارزدگی و با بیان واقعیت ها در صدد حل مشکلات با ارائه اجرایی ترین برنامه ها باشند.
شفقی، اتحاد، همدلی و وفاق را راه حل رفع مشکلات کشور دانست و گفت: پایبندی به اخلاق یکی از ارکان توسعه است و توجه نکردن به این موضوع مهم مانعی برای رشد و بالندگی است.
وی اخلاق، راستگویی، امانت داری و قانونمداری را از چهار اصل در برگزاری انتخابات خواند و گفت: مهمترین اصل در تمام عرصه ها حفظ نظام است.

نماز جمعه تنها عبادتی است که با حکم حاکم مشروع اسلامی برگزار می شود

حجت‌الاسلام « مهدی نقوی» در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه بعد از تجربه ۱۰ ساله در استان کردستان و فارس، به استان پر افتخار خودم برگشتم، گفت: امروز سر سفره انقلابی نشستیم که مدیون همه شهدا نظام هستیم.

امام جمعه جدید لنگرود با بیان اینکه نماز جمعه تنها عبادتی است که با حکم حاکم مشروع اسلامی برگزار می‌شود، اذعان کرد: نماز جمعه حتما باید به صورت جماعت و با حضور مومنان بوده و تبیین‌کننده مواضع حاکم جامعه اسلامی باشد.

حجت الاسلام نقوی با اشاره به اینکه امام جمعه باید در جریان دغدغه‌های مردم باشد و در جهت رفع مشکلات مردم، در کنار سایر مسئولین باشد، تصریح کرد: نماز جمعه همراه همه و در کنار مسئولان است و در نظام اسلامی هیچ مرزی بین مردم و مسئولان نیست و باید در جهت آرمان‌های امام و شهدا حرکت کنند.

*فعالیت میز خدمت خدمات‌رسان در نماز جمعه لنگرود

حجت الاسلام «سیدجواد سلیمانی» نیز در این مراسم با اشاره به بیانات رهبری که مسئولان واقعی نظام، ائمه جمعه هستند و اینکه لازمه مسئولیت خطیر، تحول است، گفت: نماز جمعه مطالبه‌گر و میز خدمت محور خدمت‌رسانی در نماز جمعه شهرستان لنگرود شد.

امام جمعه سابق لنگرود ضمن قدردانی از ستاد نماز جمعه جوان شهرستان، افزود:  همه مردم شریف شهرستان، سنگر پرصلابت و قرارگاه فرهنگی شهرستان را  رونق بخشند.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سلیمانی قدردانی و حجت الاسلام نقوی به عنوان امام‌جمعه جدید شهرستان لنگرود منصوب شد.

Share