فرماندار لنگرود خبرداد؛

آمادگی شهرستان لنگرود برای برگزاری انتخابات دوم اسفند

فرماندار لنگرود از آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات دوم اسفند خبر داد و گفت: تا به امروز همدلی خوبی بین دستگاه های اجرایی، ناظرین انتخابات و برگزار کنندگان انتخابات در شهرستان وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس شفقی در جلسه شورای اداری بخش کومله با محوریت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برنامه های دهه مبارک فجر که امروز( سه شنبه- اول بهمن) درسالن اجتماعات بخشداری برگزارشد، گفت:  فجر یادآور همت وهدایت بنیانگذارمعمار کبیر انقلاب اسلامی است که امروز نیز با هدایت داعیانه مقام معظم رهبری، عزت وسرافرازی ایران اسلامی و استقلال واقعی کشور که آرزوی معمار انقلاب  بود، را شاهد هستیم.

فرماندار لنگرود با اشاره به شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اینکه خون شهید سردار دل ها در ۸۰ میلیون  ایرانی تزریق شد، تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام هیچ راهکاری جز ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی نیافتند که شهادت سردار سلیمانی گام دوم انقلاب را بیمه کرد.

وی با تاکید بر برگزاری پرشور جشن های دهه فجر واینکه شروع برنامه های دهه فجر باید با تجدید میثاق با شهدا آغاز شود، افزود: اولویت قرار دادن پروژه های نیمه تمام، استفاده از ظرفیت دهیاران، ارائه خدمات خاص با کمک بسیج جامعه پزشکان،  نقش بانوان در  برنامه های امسال دهه فجر مدنظر قرار گیرد.

فرماندار لنگرود در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند، گفت:همه باید نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کنند و برگزار کنندگان انتخابات باید ضمن رعایت منشور اخلاقی، چهار اصل اخلاق، راستگویی، امانتداری و قانونمداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ایجاد فضای عدم رقابت وعدم مشارکت را از راهبردهای دشمن عنوان واذعان کرد: جریان های معاند هم به دنبال اخلال در امر انتخابات، تحریم ودخالت  در دو قطبی سازی هستند و در مقابل نیز کارگزاران نظام  با ایجاد فضای رقابت سالم، امنیت، مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات که رعایت حق الناس رهبری است، به دنبال جلب مشارکت مردم و صیانت از آرای آنها هستند.

فرماندار لنگرود از آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات دوم اسفند خبر داد و گفت: تا به امروز همدلی خوبی بین دستگاه های اجرایی، ناظرین انتخابات و برگزار کنندگان انتخابات در شهرستان وجود دارد و ۱۵۲ شعبه  نیز آرای مردم لنگرود در  انتخابات دوم اسفند را جمع آوری می کنند.

شفقی ادامه داد: از این تعداد ۳۱ شعبه اخذ رای در بخش کومله، ۳۴ شعبه در اطاقور و ۸۷ شعبه نیز در بخش مرکزی شهرستان لنگرود تعیین شده است.

Share