اسطوره آواز ایران به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد

آخرین وضعیت استاد شجریان از زبان دکتر هماهنگ‌کننده تیم پزشکی

یکی از پزشکان معالج محمدرضا شجریان درباره‌ی وضعیت پزشکی این استاد آواز کشورمان، گفت: حال این هنرمند موسیقی اکنون در وضعیت بهتر و ثابتی قرار دارد و به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاد محمدرضا شجریان که روز گذشته برای انجام چک‌آپ‌ پزشکی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد و امروز یا فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.

حسن عباسی ـ دکتر هماهنگ‌کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان ـ درباره علت بستری شدن این هنرمند، به ایسنا گفت: خیلی سال است که خدمت استاد هستم و از امورات پزشکی ایشان اطلاع دارم. در اینجا هماهنگی بین تیم پزشکان استاد را من انجام می‌دهم. او تغییر چندانی نداشته است و هر چند وقت یک بار می‌خواهیم که بیایند تا علایم مختلف را برای پیگیری بیماری‌شان کنترل کنیم و به همین منظور یکی ـ دو روز در بیمارستان بستری می‌شوند.

او درباره وضعیت ریه‌های محمدرضا شجریان توضیح داد: ریه ایشان از قبل مشکل داشت و الان بهتر از قبل است و خوشبختانه آب آنچنانی ندارد.

دکتر هماهنگ‌کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان همچنین اظهار کرد که اکنون حال این هنرمند بهتر  و وضعیتش در حال کنترل است.

دکتر عباسی همچنین درباره بخشی که محمدرضا شجریان در آن بستری شده است هم گفت: استاد شجریان اکنون در بخش سی سی یو بستری است؛ چرا که این بخش ایزوله است و می‌توان رفت و آمدها را کنترل کرد.

Share