مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان خبر داد؛

آبفای گیلان با ۲۰ پروژه به استقبال دهه فجر می‌رود | اجرای رینگ آب دور شهر آستارا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۲۰ پروژه در ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: این پروژه ها بصورت همزمان در سطح استان با حضور مسئولین استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با ۲۰ پروژه با اعتبار ۲۴۵ میلیارد ریال به استقبال دهه فجر می رود.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۲۰ پروژه در ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: این پروژه ها بصورت همزمان در سطح استان با حضور مسئولین استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اجرای رینگ آب دور شهر آستارا و اجرای خط انتقال جهت جبران کمبود آب خام تصفیه خانه بهارستان را از اهم این پروژه ها اعلام کرد و افزود: ۸۹۱۰ متر توسعه شبکه توزیع آب و همچنین ۲۶۰۰ متر اصلاح شبکه توزیع آب در دیلمان و ۱۶۰۰ متر در رودبار از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این ایام می باشد.

وی در ادامه گفت: احداث یک واحد ایستگاه بالاآورنده و اجرای ۲.۸ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب کوی معلولین به همراه نصب ۲۹۵ فقره انشعاب فاضلاب و همچنین احداث یک واحد ایستگاه بالاآورنده و اجرای ۱۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب نخودچر با نصب ۱۶۹۰ فقره انشعاب و احداث ۲ واحد ایستگاه بالاآورنده در انزلی نیز اهم پروژه های قابل افتتاح در راستای دفع بهداشتی فاضلاب در ایام مبارک دهه فجر می باشد.

حسینی حفر و تجهیز یک حلقه چاه در املش و همچنین تجهیز و راه اندازی چاه شماره ۷ رودبار را از دیگر پروژه های ایام مبارک دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: توسعه شبکه فاضلاب مناطق مختلف رشت بطول ۱ کیلومتر و خرید و نصب و راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر ۷۶ واحدی سیاهکل نیز در این ایام افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین یادآور شد: این پروژه ها از محل اعتبارات ملی و استانی با اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال تأمین اعتبار شده و برای ۸۷ نفر نیز بصورت موقت ایجاد اشتغال خواهد شد.

Share