انتقاد شدید فرماندار رضوانشهر از سخنان امام جمعه رودسر؛

چگونه ۲۴ میلیون نفر را بی‌بصیرت می‌خوانید؟|چرا نیاز به حفظ وحدت را درک نمی‎کنید؟

مظفری با اشاره به سخنان اهانت آمیز امام جمعه رودسر در مراسم نهم دی بخش پره سر که رئیس جمهور منتخب مردم را به بنی صدر و ۲۴ میلیون رای دهنده را بی بصیرت خطاب کرد، گفت: سختی‌ها و گردنه های تاریخی گذار از این روزگار به مانند نیروی گریز از مرکز خود را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار رضوانشهر صبح روز سه شنبه دهم دی ماه سال جاری در جلسه شورای اداری این شهرستان که با محوریت آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از معاون هماهنگ کننده انتظامی استان، امام جمعه بخش پره سر، امام جمعه اهل سنت تالش و نماینده حوزه انتخابیه از تلاش های سرهنگ جوانمردی فرماندهی انتظامی رضوانشهر در ایامی که مسئولیت را در این شهرستان بر عهده داشتند، تقدیر کرد و افزود: خداوند را شاکریم که با وجود این عزیز بزرگوار و همراهی مجموعه عوامل انتظامی و حمایت و پشتیبانی هایی که از سوی ستاد استان وجود داشت ، الحمدالله شاهد ارتقاء امنیت شاخص ها در این شهرستان بوده ایم.
رئیس شورای تامین شهرستان گفت: مسئولیت در حوزه نیروی انتظامی بسیار سخت و سنگین است، کار شبانه روزی، پر مشغله و پر چالش و کاری که دوستان جان خودشان را در طبق اخلاص می گذارند و در جهت حفظ و ارتقاء امنیت این شهرستان تلاش می کنند.
فرماندار رضوانشهر در ادامه برای جناب سرهنگ جوانمردی در سمت جدید آرزوی توفیق نمود و همچنین برای  سرگرد امیر وهاب زاده به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان آرزوی موفقیت کرد و افزود: انشاء الله در راستای کسب رضایت پروردگار و خدمت به مردم شریف شهرستان موفق باشند، یقیناً مدیران ادارات، ارگان ها و اعضای محترم شورای تامین با تعامل و همراهی و پشتیبانی در کنار هم در جهت ارتقاء و امنیت شهرستان اهتمام خواهند ورزید.

فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، تجلی، ایمان و استواری مردم در پشتیبانی از انقلاب و رهبری، قرار گرفتن در پای همه این مشکلات انقلاب در سخت ترین شرایط، حضور این مردم شریف، نجیب و بزرگوار را در کشور داریم که پای همه سختی های کشورمان ایستاد اند، گفت: سپاسگزارم از همه کسانی که به مناسبت نهم دی برنامه های خوب و ارزشمندی را در شهرستان برگزار نمودند و همچنین در این برنامه ها حضور داشتند بسیار متشکرم.

وی با اشاره به سخنان اهانت آمیز امام جمعه رودسر در مراسم نهم دی بخش پره سر که رئیس جمهور منتخب مردم را به بنی صدر و ۲۴ میلیون رای دهنده را بی بصیرت خطاب کرد، گفت: سختی‌ها و گردنه های تاریخی گذار از این روزگار به مانند نیروی گریز از مرکز خود را نشان می دهد و اگر نتواند تاب و تحمل حفظ اتصال از مرکز که همانا این مرکز و محور ولایت فقیه است نداشته باشد یقیناً خود به خود از چزخه ولایت خارج خواهد شد و عملا خروج آن فرد از این جریان ولایت محوریست نه نیاز به گفتن من است و نه نیاز به گفتن تو، خود به خود خارج می شود هر کسی که میخواهد باشد در هر لباسی و در هر کسوتی که باشد.

مظفری ادامه داد: کسی که تاب و تحمل اتصال به این محور را نداشته باشد در این چرخش های سخت و سنگین قطعا جدا خواهد شد.

نمایند عالی دولت در شهرستان رضوانشهر با بیان این مطلب که خداوند را شاکریم به حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف انقلاب افزود: مردم کجا کوتاهی نموده اند، کی مردم در مقابل خواسته‌های این نظام سر تعظیم فرود نیاوردند، در کدام راهپیمایی با شور و اشتیاق و پشتیبانی از هر حال این مردم در انجام تکلیف خودشان کوتاهی کردند، امروز انقلاب و کشور ما نیاز به وحدت دارد، نیاز به انسجام دارد، جنگ ما مشخص و دشمن هم معلوم، نمی‌دانم چه علتی دارد بعضی از بزرگواران این احساس وحدت را درک نمی کنند، هر اندازه که بر طبل تفرقه افکنی بزنیم ضربه شدید تر از نفاق را بر پیکره این نظام قطعاً خواهیم زد.
مظفری افزود: اگر عامل وحدت بخش در این نظام که مقام معظم رهبری است در این محور دیده نشود هرکسی باشد فرقی نمی کند، برطبل نفاق کوبیده است. در سال های اول انقلاب حضرت امام به جانشین خود علی رغم شناخت کامل از او همواره او را فقیه عالی قدر خطاب می کرد هیچ اتهام، توهین و نسبت در هیچ شرایطی دیگر به او نمی داد، چه شد که او نتوانست این اتصال را با ولایت برقرار نماید، خودش گذاشت و رفت و جایگاهی برایش باقی نماند، مردم درک می کنند، می بینند و می فهمند حافظه تاریخی مردم بسیار قوی است.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: دولت هم به نمایندگی از مردم در این فضا با همه وجودش ایستادگی کرده در شرایط سخت اقتصادی، اگر دیروز جنگ و رویارویی با دشمن و چهل کشور دیگر را مثال می زنیم امروز شرایط اگر رو در رو نیست اما سخت تر آن است، ما در یک جنگ نابرابر اقتصادی هستیم، این وحدت باید حفظ بشود هر کس نخواهد این وحدت را حفظ کند با دشمن همراهی می کند.
وی گفت: دشمن در داخل کشور به دنبال ایجاد فاصله میان مردم است، دشمن منتظر این هست که ببیند ما در درون چگونه عمل می کنیم.

چگونه به خودتان اجازه می دهید آرای مردم را زیر سوال ببرید

مظفری به تأسی از بیانات امام و رهبری که از دولت ها حمایت کردند، بیان داشت: حضرت امام گفت والله من به بنی صدر رای ندادم، اما آراء مردم برای ایشان اهمیت داشت، چطور ۲۴ میلیون رای مردم را با مخاطب قرار دادن این که شما بی بصیرتی کردید ۲۴ میلیون رای دادید، این گستاخی از کجا پدیدار شده است مگر مردم برای حفظ و بقاء این نظام پای صندوق های رای نیامده اند، مگر ما در آستانه برگزاری انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی قرار نداریم، من چطور به خودم می توانم اجازه بدهم که نظر به رای مردم که فصل الخطاب همه اتفاقات در این کشور است به راحتی زیر سوال ببریم و بگوییم ای مردم شما هم بی بصیرتی کردید.
وی در ادامه افزود: همه جا اشکال وجود دارد چه در دولت و چه در دستگاه قضاء و چه در قوه مقننه، در سختی های انقلاب و کشور بیاییم خودمان را نشان بدهیم و گر نه در روزگار خوشی که همه همراه هستند، ماشاءالله در زمان خوشی همه خوش اند در زمان سخت است که خودمان را باید نگاه کنیم که در کجا هستیم، چه بودیم و چه شدیم.
فرماندار رضوانشهر بیان داشت: اگر انرژی خومان را بخواهیم صرف اهانت بکنیم فقط داریم به این چرخه گرانقدر و گران سنگ انقلاب خدشه وارد می کنیم، همین مردم هستند که شما آمدید برای روز بصیرت و روزی که مردم متجلی کردند این اتفاق عظیم را، نمی توانیم بپذیریم که به مردم اهانت بکنیم  و مردم را بی بصیرت خطاب کنیم.
آن یکی نحوی به کشتی در نشست/ رو به کشتی بان نهاد آن خود پرست
گفت از نحو هیچ دانی گفت لا/ گفت نیم عمر تو شد بر فنا
دلشکسته گشت کشتی بان زه تاب / کیست آن دم کرد خاموش از جواب
در تلاتم های روزگار است که باید همراه بود/ نتیجه چه شد و چه بود، در دریای مواج است که باید با انقلاب بود.
باد کشتی را به گردابی فکند / گفت کشتی بان بدان نحوی بلند
هیچ دانی آشنا کردن بگو / گفت نی ای خوش جواب خوب رو
گفت کل عمرت ای نحوی فناست/ زانک کشتی غرق این گرداب هاست
وی با اشاره به آیه شریفه اشداء علی الکفار رحماء بینهم اظهار داشت: مگر خودت بلد نیستی، این را مگر خودت هر روز و هر هفته نمی‌خوانی این را مگر خودت بیان نمیکنی که دشمن ما مشترک است پس چرا تفسیر به رای می کنید، چرا تصور می کنید که آن چیزی که شما فکر می کنید درست است، از مروجان و ناصحان قرآن و دین خواستارم آنچه که با شفافیت و وضوح بیان شده است همان را ابلاغ نمایند.
فرماندار رضوانشهر از همه کسانی که صاحب تریبون، سخن و صاحب مقام هستند خواست در حفظ این وفاق و همدلی تلاش بنمایند و نگذارند کاری که دشمن دنبالش است آن انجام شود؛ دشمن می خواهد فاصله میان مردم با یکدیگر و فاصله میان مردم و مسئولین پررنگ و پررنگ تر شود.
مظفری گفت: اگر قرار است که کاری انجام بدهیم اصلاح امور نمائیم نه تخریب چهره، حیف است این انقلاب به خاطر بی توجهی برخی تصور می کنند صاحبان این انقلاب هستند، تضعیف شود، صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند.
فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: انقلاب ما دو سو داشت مردم و رهبری، مردم و رهبری اگر در یک همدلی قرار نمی گرفتند این انقلاب شکل نمی گرفت که امروز ما بیاییم صدای خود را بلند تر از صدای رهبری نموده و قدم هایمان را جلوتر از رهبری بر داریم و با نگاه و تفسیر به رای کردن خودمان بیاییم کاری انجام دهیم، مردم به من و شما نگاه می کنند، مردم با همه سختی ها و مشقت ها با درک کامل از مسائل اقتصادی کشور آگاه هستند و میدانند چه خبر است.
وی در ادامه افزود: جو یاس و نا امیدی در دل مردم همین کاری است که دشمن می خواهد انجام دهد، نکنیم این کارها را، اگر مردم به احترام شما حضور پیدا می کنند اگر به احترام شما پای صحبت هایتان می نشینند چون تحلیلگران خوبی هستند خودتان را از مردم دور ننمائید و مجزا از مردم ندانید.
فرماندار رضوانشهر در پایان افزود: نیاز است این حرف ها را برای شنیدن بعضی از دوستان که انقلابی هم هستند بازگو کنم انشالله صدای من شنیده بشود و انشالله که بشنوند، انشالله که درک نمایند.

Share