با کمک‌های نوبخت و جعفرزاده؛

پنجره نقل و انتقالات دو باشگاه محبوب رشتی، باز شد

با کمک های دکتر نوبخت معاون ریاست جمهوری و مهندس جعفرزاده نماینده محترم مجلس شورای اسلامی مردم رشت پنجره نقل و انتقالات زمستانی سپیدرود باز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده خوشبختانه پنجره نقل و انتقالات هر دو باشگاه محبوب و پرطرفدار شهرمان، داماش و سپیدرود باز شده است.

وی افزود: صبح امروز به همراه مدیران عامل باشگاههای سپیدرود و داماش جلسات فشرده کاری جداگانه ای را با دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و دکتر جمشید نورشرق سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال برگزار نمودیم و خروجی جلسات منجر به حل مشکل نقل انتقالات این دو باشگاه شد.

جعفرزاده ایمن آبادی با ابراز امیدواری از حضور موفقیت آمیز تیم های رشتی در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک گفت: از عصر امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه پنجره زمستانی نقل و انتقالات باشگاههای سپیدرود و داماش بازگشایی شد و در فاصله ۵ روز تا پایان نقل و انتقالات لیگ دسته اول این دو باشگاه می تواند با بازیکنان جدید خود قرارداد امضا و نسبت به ثبت آنها اقدام کنند.

Share