مدیرعامل پگاه گیلان؛

هموطنان با آرامش خاطر، شیر مصرف کنند | اطلاعات غیر مستند، نباید ما را از تأثیرات مفید شیر غافل کند

موسی اسماعیل‌زاده گفت: پگاه گیلان، همه شیرهای ورودی کارخانه را پس از آزمایش‌های اولیه و دریافت جواب آزمون ابتدایی، وارد چرخه تولید می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در گفت‌وگویی اظهار کرد: بنا بر نظر کارشناسان و کنترل‌های صورت گرفته، برنامه‌های بهداشتی سلامت شیر و فرآورده لبنی در تمامی سطوح، ازجمله مدیریت بهداشت گاوداری‌ها، مدیریت بهداشت در مراکز جمع‌آوری شیر و مدیریت بهداشت در کارخانه‌های شیر و لبنیات، مطابق با استانداردهای ملی، صورت می‌پذیرد و پگاه گیلان همه شیرهای ورودی کارخانه را پس از آزمایش‌های اولیه و دریافت جواب آزمون ابتدایی، وارد چرخه تولید می‌کند.

مهندس موسی اسماعیل‌زاده، تمامى مراحل کنترلی را تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور و وزارت بهداشت اعلام کرد که به‌صورت دائم و مستمر صورت می‌پذیرد.
وی افزود: یکی از مدیریت‌های بسیار مهم در سطح گاوداری‌ها، مدیریت بهداشت و تغذیه است که در کشور ما سخت‌گیرانه‌ترین استانداردها برای کنترل میزان آفلاتوکسین انجام می‌شود.
مدیرعامل پگاه گیلان گفت: استفاده از محصولات لبنی صنعتی و تولیدشده در کارخانه‌های معتبر، بسیار اطمینان‌بخش‌تر است و هم‌وطنان عزیز با آرامش خاطر از شیر و محصولات لبنی آن استفاده نمایند.
وی در تائید این نکته افزود: به‌عنوان‌ مثال به‌صورت دائم در شرکت‌های تولیدی پگاه، از ورود شیرهای آلوده به آفلاتوکسین توسط آزمایش‌های اولیه، جلوگیری به عمل می‌آید و این‌یک روند همیشگی و پایدار است.
اسماعیل‌زاده تصریح کرد: کلسیم که نقش اساسی در شکل‌گیری و استحکام استخوان‌ها و سلامت دندان‌ها دارد، از مهم‌ترین ترکیبات موجود در شیر است و برخی اظهارنظرهای غیر کارشناسی و دادن اطلاعات غیر مستند، نباید ما را از تأثیرات مفید آن غافل کند.

وی با اشاره به اینکه توجه به تولید محصولات سلامت‌محور در سال رونق تولید با تکیه‌بر اقتصاد داخلی، در اولویت سیاست‌های شرکت پگاه گیلان قرار دارد افزود: پگاه گیلان در شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران، برای مدیریت موفق در امر کیفیت، گواهینامه اهتمام را دریافت کرد و پس‌ از آن نیز توانستیم کدIR را دریافت نماییم که مجوزی برای صادرات به روسیه و کشورهای اوراسیاست و مهر تائید دیگری بر سلامت و کیفیت بالای محصولات شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان محسوب می‌شود.

Share