از تاریخ ۱۷ دی ماه؛

نمایشگاه اسناد و کتب نفیس در خانه فرهنگ گیلان برگزار می‌شود

نمایشگاه اسناد و کتب نفیس در خانه فرهنگ گیلان از تاریخ ۱۷ دی ماه به مدت سه روز به همت مجموعه‌داران خصوصی ایران با نمایش اسناد و کتب نفیس بر پا خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایشگاه اسناد و کتب نفیس در خانه فرهنگ گیلان از تاریخ ۱۷ دی ماه به مدت سه روز به همت مجموعه‌داران خصوصی ایران با نمایش اسناد و کتب نفیس بر پا خواهد بود.

در این نمایشگاه که توسط مجموعه داران خصوصی، تدارک دیده شده است، آقایان ناصرالدین حسن‌زاده، از اعضاء و بنیانگذاران انجمن مجموعه داران ایران –رضا نوزاد، مجموعه‌دار گیلانی– محمد صادق پورعبدالله و میثم کریمی امشی از مجموعه داران آثار نفیس و تاریخی حضور دارند.

نمایشگاه فوق مشتمل است از رونمایی بخشی از اسناد گیلان، شامل نامه ای در خصوص شهادت میرزا کوچک خان جنگلی (از مجموعه آقای ناصرالدین حسن زاده) – رونمایی از دو فرمان فتحعلیشاه و حاکم گیلان، و نمونه دستخط های اساتید فرهنگ و ادب گیلان ( از مجموعه آقای رضا نوزاد )‌- نمایش کتب نفیس (از مجموعه آقای میثم کریمی امشی)، نمایش کتب خطی و اعلان ( از مجموعه آقای محمد صادق پورعبدالله ).

نمایشگاه اسناد و کتب نفیس در خانه فرهنگ گیلان از تاریخ ۱۷ دی‌ماه الی ۱۹ دی ماه ۱۳۹۸ در خانه‌ی فرهنگ گیلان برگزار می‌گردد.

افتتاحیه این نمایشگاه روز سه‌شنبه ساعت ۴ عصر می‌باشد.

از علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید با شرکت خود در مراسم افتتاحیه، موجب دلگرمی مجموعه‌داران خصوصی ایران گردند.

مکان: ساغریسازان، خانه فرهنگ گیلان

Share