فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه شورای ترافیک؛

مصوبات شورای ترافیک برای همه دستگاهها لازم الاجراست

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه بهسازی و رفع موانع ترافیکی از اولویت های شورای ترافیک شهرستان است، تأکید کرد: اجرای مصوبات شورای ترافیک برای همه دستگاهها لازم الاجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یونس محمودی در جلسه شورای ترافیک شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسات شورای ترافیک سهولت در رفت و آمد و روان سازی ترافیک و کاهش خطرات آن است، اظهار داشت: بی‌توجهی به مصوبات این جلسه می‌تواند خطرات جدی برای شهروندان ایجاد کند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: دستگاه های متولی بویژه شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی اهتمام جدی در راستای تحقق مصوبات را داشته باشند زیرا عدم اجرای یک طرح و مصوبه علاوه بر ایجاد نارضایتی عمومی در سطح شهرستان وقوع تصادفات و سوانح در جاده های مواصلاتی و در داخل شهر را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کاهش بار ترافیکی خیابانهای اصلی، بلوارها و ساماندهی میادین شهر از اولویت‌های کاری شورای ترافیک شهرستان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی دستفروشان، وانت بارها، آژانس‌ها و کارگران خیابانی اظهار داشت: با اجرای این طرح شاهد کاهش ترافیک در سطح شهر و تسهیل در عبور و مرور خواهیم بود و امیدواریم محل مناسبی برای این قشر از جامعه در نظر گرفته شود.

رییس شورای ترافیک شهرستان آستانه اشرفیه افزود: مصوبات شورای ترافیک باید تفکیک و تذکرات لازم به ادارات داده شود چرا که امنیت جان مردم باید دغدغه اصلی مسولین ذیربط باشد.

محمودی با تاکید بر این که اصلاح و بهسازی نقاط حادثه خیز بطور جد باید در دستور کار مسئولین امر به ویژه شورای ترافیک قرار بگیرد، گفت: بایستی از همه ظرفیت‌های شهرستان در راستای آرام سازی، بهسازی و رفع مخاطرات نقاط حادثه خیز بخوبی استفاده شود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه رضائی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری به بیان دستور کار جلسه و بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت و در ادامه هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرائی به بیان اهم اقداماتی که در رابطه با اجرای مصوبات انجام داده بودند پرداخت.

Share