امید هرندی در گفتگو با دیارمیرزا؛

مذاکره با مسئولان داماش را با قاطعیت تکذیب می‌کنم | بزرگترین معضل داماش تمرین نکردن است

هرندی همچنین افزود: متأسفانه تیم‌های گیلانی هنگامی که سرمربی ندارند با مطرح کردن نام مربیان گیلانی فضای رسانه‌ای را پر می‌کنند اما در نهایت مربی بی‌کیفیت غیربومی را به استان می‌آورند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امید هرندی، سرمربی اسبق داماش گیلان در گفتگو با دیارمیرزا، شایعات مطرح شده در خصوص مذاکره باشگاه داماش با وی را با قاطعیت تکذیب کرد و افزود: متأسفانه هر زمانی که تیم داماش گیلان از مشکلات مالی رنج می‌برد و سرمربی ندارد، نام بنده را به عنوان یکی از گزینه‌ها سرمربی‌گری تیم داماش گیلان مطرح می‌کنند.

وی همچنین ادامه داد: مجددا تأکید می‌کنم هیچگونه صحبت رسمی از سوی باشگاه داماش گیلان با بنده نشده است و تمامی اخبار منتشر شده را تکذیب می‌کنم.

هرندی افزود: متأسفانه تیم‌های گیلانی هنگامی که سرمربی ندارند با مطرح کردن نام مربیان گیلانی فضای رسانه‌ای را پر می‌کنند اما در نهایت مربی بی‌کیفیت غیربومی را به استان می‌آورند.

بزرگترین معضل تیم داماش تمرین نکردن است

 این پیشکسوت فوتبال گیلان با اشاره به اینکه جایگاه فعلی داماش گیلان در شأن مردم رشت نیست، اظهار کرد: بزرگترین معضل تیم داماش نداشتن سرمربی نیست بلکه بزرگترین معضل تمرین نکردن بازیکنان تیم و بلاتکلیفی این تیم است.

وی با اشاره به اینکه حریفان داماش گیلان به طور منظم در حال تمرین هستند، تصریح کرد: داماش می‌تواند با یکی از مربیان خود تمرینات را ادامه دهد تا سرمربی این تیم معرفی شود.

سرمربی اسبق داماش گیلان در پایان با بیان اینکه از آقایان حاجی‌پور و الطافی میخواهم تا حداقل کاری کنند تا تمرینات داماش آغاز شود، تأکید کرد: اگر داماش گیلان از همین امروز تمرین را شروع کند باز هم دیر است.

Share