رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

مجلس یازدهم باید دولت‌ها را در ریل اصلی خود نگه دارد

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: مجلس یازدهم باید دولت‌ها را در ریل اصلی خود نگه بدارد تا آنها در حوزه اقتصاد و اشتغال مردم بتوانند برنامه های مناسبی ارائه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به چگونگی مجلس یازدهم گفت: افرادی که می‌خواهند برای مجلس یازدهم خود را در معرض دید عموم قرار دهند بایستی دارای مطالعات کافی و وافی باشند تا اینکه مردمی که به آنها اعتماد و رای می‌دهند، بدانند که از چه منظری باید عمل و ورود کنند.

وی در ادامه افزود: نمایندگانی که وارد مجلس شوند باید با  قانون اساسی، آیین نامه داخلی مجلس، نحوه قانون‌گذاری و یا الفبای حقوق آشنا باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: امیدوارم مجلس یازدهم مجلسی باشد که از ابتدا رئوس کارهای خود را برای آینده کشور طراحی کند و  همچنین در تعامل با دو قوه دیگر بتواند اثر گذار در مطالعات اصلی مردم و حل مشکلات آنها باشد.

نماینده مردم رشت تاکید کرد:  مجلس یازدهم باید دولت‌ها را در ریل اصلی خود نگه بدارد تا آنها در حوزه اقتصاد و اشتغال مردم بتوانند برنامه های مناسبی ارائه کنند؛ به ویژه در مسئله مهم اشتغال باید گام‌های جدی را بردارد، اگرچه ایجاد اشتغال در اختیار مجلس نیست اما رفع قوانین مزاحم، پر کردن خلاهای قانونی، حذف قوانین زائد و تولید قوانین ضروری در مجلس یازدهم در اولویت باشد.

Share