درخواست نوبخت از جامعه خیرین مدرسه‌ساز؛

مجتمع آموزشی به نام شهید خلبان رحمانی یا یکی از مفاخر گیلان نامگذاری شود

از عزیزان خیّرِ مدرسه‌ساز و آموزش‌وپرورش گیلان خواسته‌ام که مجتمع آموزشی را به نام خلبان شجاع ارتش شهید محمدرضا رحمانی یا یکی از مفاخر گیلان بنامند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر نوبخت درباره حضور امروزش در مراسم کلنگ زنی یک مجتمع آموزشی در رشت نوشت: با تشکر و ادای احترام به جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور به دلیل نقش بی‌بدیلشان در زمینه‌سازی تربیت شایسته نسل آینده، حضور این‌جانب در مراسم امروز همچون مراسم‌های قبلی، صرفاً به دلیل ابراز ارادت و قدردانی از خیرین بود و نام‌گذاری مجتمع آموزشی در دست‌ساخت به نام این حقیر موضوعیتی ندارد.

پیگیری‌های من برای تخصیص‌های بودجه مربوط به مدارس خیرساز (۵۰ درصد خیرین و ۵۰ درصد دولت) وظیفه قانونی‌ام بوده و نیازی به قدردانی ندارد.

از عزیزان خیّرِ مدرسه‌ساز و آموزش‌وپرورش گیلان خواسته‌ام که این مجتمع را به نام خلبان شجاع ارتش شهید محمدرضا رحمانی یا یکی از مفاخر گیلان بنامند.

او همچنین خطاب به دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور نوشته است؛

با سلام و احترام

امروز در مراسم احداث یک مجموعه فرهنگی و آموزشی در رشت شرکت نمودم، ضمن تشکر وافر از خیرین گران‌قدر و قدرشناس برای این اقدام انسانی، درخواست و پیشنهاد می‌شود در نام‌گذاری این مجتمع از نام مبارک یکی از شهدای عزیز، برخوردار شوید.

اعتقاد دارم که این اقدام، نمادی از قدردانی خواهد بود.

با تشکر مجدد، نوبخت

Share