باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد:

لیست خروجی‌ها و ورودی‌های سپیدرود اعلام شد | صدور کارت بازی پنج بازیکن

باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد: پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشگاه سپیدرود، مدیریت این باشگاه با ۸ بازیکن قرارداد داخلی امضا کرد که در نهایت تا این لحظه کارت بازی ۵ نفر از بازیکنان صادر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشگاه سپیدرود، مدیریت این باشگاه با ۸ بازیکن قرارداد داخلی امضا کرد که در نهایت تا این لحظه کارت بازی ۵ نفر از بازیکنان صادر شد.

کارت بازی بابک عبدالله زاده، محمد شادکام، فرزاد محمدی، ابوالفضل قربانی و میثم کریمی از سوی سازمان لیگ صادر شده و در صورت صلاحدید کادرفنی می توانند این هفته برابر نیروی زمینی به میدان بروند.

از جمع سه بازیکن دیگر امیرحسین نادم به دلیل مصدومیت و حامد آقایی و قدیر آقاجانی به دلایل فنی قرارداد آنها فسخ شد.

در ارتباط با خروجی های نیم فصل نیز لازم به ذکر است که سید مهدی اسلامی، امید سام کن، محمدرضا زینال خیری، مجتبی محبوب مجاز، میثم فردوسی، احسان پیرهادی، امیر تیزرو، میلاد تولایی، محمد روشندل و ایمان شوریابی به صورت قطعی از سپیدرود جدا شدند و وضعیت محمداسماعیل نظری، محمدرضا الماسخاله و محمد دادرسی به زودی مشخص خواهد شد.

پویا نزهتی و ساسان شیرمردی نیز که در تمرینات حاضر هستند به زودی پس از پایان مصدومیت می توانند در ترکیب سپیدرود به میدان بروند.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته اول تا ساعت ۲۴ روز ۲۸ دی ماه باز خواهد بود و در این فاصله احتمالا باشگاه سپیدرود یک یا دو بازیکن دیگر را به جمع خود اضافه خواهد کرد.

لازم به توضیح است که به دلیل وجود جای خالی در لیست بزرگسال، باشگاه سپیدرود می تواند پس از پایان زمان نقل و انتقالات هم در صورت صلاحدید کادرفنی با بازیکنان آزاد قرارداد منعقد کند.

Share