امام‌جمعه رودسر: فتنه هنوز در کشورمان خاموش نشده است

فشارهای اقتصادی حاکم بر خانواده‌ها نباید بهانه عدم شرکت در انتخابات باشد

امام‌جمعه رودسر پشت سر ولایت ایستادن و بیداری مردم را لازمه دفع فتنه و فتنه گران خواند و گفت: فتنه گران با تمام تلاش خود اسلام ناب، ولایت و آن‌هایی که در مسیر ولایت محکم ایستاده‌اند را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ تقی روحانی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با اشاره به سالروز انتشار حکم شرعی و مهم تحریم استعمال توتون و تنباکو با فتوای فقیه مجاهد مرحوم میرزا محمدحسن شیرازی بزرگ در حکم محاربه با امام زمان (عج) اظهار کرد: با این تعبیر میرزای شیرازی که عده زیادی از مردم وسیله استعمال توتون و تنباکو را به سطل آشغال ریختند موجب شد تا دشمن نفوذ کلام و فتوای مرجعیت دینی را در کشورمان بفهمد.

وی با بیان اینکه تا به امروز دشمن در حال مقابله با مرجعیت دینی برای شکستن اقتدار کلامش بوده اما راه به‌جایی نبرده است، افزود: اقتدار فتوای مرجعیت شیعه با حمایت مردم مسلمان موجب شده تمام معادلات نظامی، اقتصادی و سیاسی جهان به هم بخورد.

امام‌جمعه رودسر راه‌اندازی فتنه‌های مختلف در ایران مانند فتنه ۹ دی سال ۸۸ و فتنه آبان ۹۸ برای مقابله دشمن بااقتدار ولایت‌فقیه است، تصریح کرد: فتنه هنوز در کشورمان خاموش نشده باید مراقب کلام و اشاره ولی‌فقیه باشیم اگر غیر این باشد دشمن ما را می‌شکند.

وی با اشاره به سالروز شهادت عالم مجاهد آیت‌الله سعیدی در زندان‌های منحوس پهلوی برای مبارزه با ظلم، ظالم و فساد و با خطاب به مفسدان کشور گفت: ما شهدای زیادی در مسیر مبارزه با ظلم تقدیم انقلاب کردیم تا دیگر شاهد ظلم و فسادهای مالی در کشور نباشیم درحالی‌که عده زیادی از مردم به نان شبشان معطل هستند.

روحانی به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی در کشور با فرمان تاریخی امام (ره) اشاره کرد و افزود: تشکیل نهضت سوادآموزی حرکت عظیم علمی امام (ره) بود گرچه این حرکت آن زمان خیلی برای ما محسوس نبود اما امروز شاهد ریشه‌کن شدن بی‌سوادی در شهرستان رودسر هستیم.

وی با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: شغل پرستاری بسیار سخت بوده بنابراین شایسته است تا خطبا، علما و مساجد بیشتر برای گرامیداشت این بانوی اسلام و قدردانی از پرستارانی که صبوری می‌کنند تا بیماران درد را حس نکنند، بپردازند.

خطیب جمعه رودسر با گرامیداشت ۹ دی آن را روز بصیرت و میثاق با ولایت خواند و افزود: فتنه گران از ابتدای انقلاب همیشه به دنبال فتنه‌گری بودن و اوج این فتنه‌ها را در فتنه سال ۸۸ شاهد بودیم که عده‌ای خواص بی‌بصیرت که خیلی به امام نزدیک و کنارشان بودند عقب‌تر از توده مردم ماندند و یا مردود شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه با تمام وجود خود از امام حمایت کرده‌اند، تصریح کرد: فتنه گران و صف اولی‌ها با تمام تلاش خود اسلام ناب، ولایت و آن‌هایی که در مسیر ولایت محکم ایستاده‌اند را هدف قرار داده‌اند.

وی پشت سر ولایت ایستادن و به‌موقع درصحنه حاضر شدن را لازمه دفع فتنه و فتنه گران خواند و افزود: برای نابودی طرح عنکبوتی نمرودی فتنه گران، بیداری مردم لازم است.

روحانی با اشاره به اینکه فتنه گران مدتی قبل معیشت و اقتصاد ملت ما را گروگان گرفتند تا برجام را بر ما تحمیل کنند که کردند، گفت: امروز سیاست فتنه گران، گروگان گرفتن امنیت ملت ما است تا اهداف خود را که خدشه به اصل ولایت و شکستن بسیجیان راه ولایت را به مردم تحمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان از بسیجیان راه ولایت که تبلور آن در پاسداران سبزپوش است سیلی خورده‌اند، افزود: شیطان بزرگ و فتنه گران داخلی تا رسیدن به اهداف خود دست از تلاش نمی‌کشند.

امام‌جمعه رودسر حضور گسترده و پرشور در انتخابات اسفندماه امسال را یک راه مقابله با فتنه گران خواند و تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت جامعه و فشارهای اقتصادی حاکم بر خانواده‌ها نباید بهانه کنیم که در انتخابات حضور نیابیم تا دشمن‌شاد شود باید تلاش کنیم که تا با انتخاب یک فرد اصلح و ولایت مدار در ایجاد یک مجلس انقلابی تمام فتنه‌ها را در نطفه خفه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه یک نماینده اصلح باید به دنبال خدمت کردن به مردم گرفتار باشد، افزود: آقایانی که بجای قانون‌گذاری و رسیدگی به مشکلات مردم به دنبال عزل و نصب‌های مدیران است نمی‌توانند فرد اصلحی در این انتخابات باشند.

Share