در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات زمستانی؛

سه بازیکن جدید با سپیدرود رشت قرارداد امضا کردند

پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه سپیدرود رشت، این تیم در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته اول آزادگان با سه بازیکن باتجربه قرارداد متعقد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرزاد محمدی، ابوالفضل قربانی و میثم کریمی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و توافق با افشین ناظمی مدیرعامل این باشگاه به عضویت سپیدرود در آمدند.

فرزاد محمدی مهاجم ۳۲ ساله ارومیه ای فوتبال ایران سابقه بازی در لیگ برتر و لیگ دسته اول را دارد و در تیم های نفت مسجد سلیمان، داماش گیلان، مس کرمان، ماشین سازی تبریز، استقلال اهواز و نود ارومیه به میدان رفته است و نیم فصل نخست لیگ دسته اول را در تیم مس رفسنجان عضویت داشته است.

میثم کریمی دیگر بازیکنی بود در غروب سه شنبه با تایید دست نشان به سپیدرود ملحق شد و ۲۹ ساله است و زاده اهواز و در پست هافبک دفاعی بازی می کند و نیم فصل نخست در استقلال خوزستان عضویت داشته است.

وی که سابقه پوشیدن تیم های سرشناسی همچون فولاد خوزستان، نفت آبادان، ملوان انزلی (سربازی)، نساجی مازندران و استقلال خوزستان را در در لیگ برتر و دسته اول در کارنامه دارد.

ابوالفضل قربانی هافبک مدافع ۳۳ ساله سابق پارس جنوبی آخرین بازیکنی بود که عصر سه شنبه به عضویت سپیدرود درآمد. وی سابقه عضویت در تیم‌هایی همچون هپکو، شن سا‌ و آلومینیوم اراک، تربیت یزد، نساجی مازندران و پارس جنوبی جم را در کارنامه دارد

Share