رئیس دفتر سیاسی حماس با حضور در تهران؛

سردار قاسم سلیمانی شهید قدس است|همه زندگی خود را در حمایت از فلسطین به سر برد

هنیه گفت: در پایان سخنرانی خود و در این اجتماع عظیم اعلام می‌کنم فرمانده شهید سلیمانی که همه زندگی خود را در حمایت از فلسطین به سر برد و او در راس فرماندهی نیروی قدس بود، اعلام می‌کنم که او این فرمانده بزرگ، شهید قدس است، شهید قدس است، شهید قدس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تهران در سخنانی گفت: ما به ایران آمده‌ایم تا به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران شهادت فرمانده بزرگ حاج قاسم سلیمانی را تسلیت بگوییم.

وی در ادامه افزود: ما اینجا آمده‌ایم تا به خانواده شهید سلیمانی، فرزندان و نزدیکان او به خاطر این توطئه‌ صهیونیستی و آمریکایی تسلیت بگوییم.

رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد:‌ ما امروز در اینجا حضور داریم تا احساسات صادقانه و خالصانه خود را در قبال برادری عزیز و فرمانده‌‌ای شهید ابراز کنیم، فرمانده‌ای که در راه فلسطین و مقاومت فداکاری‌های بسیاری کرد تا مقاومت به اینجا رسید و باعث افزایش توان مقاومت شد.

هنیه افزود: ما اعلام می‌کنیم که این جنایت وحشیانه‌ای که آمریکایی‌ها مرتکب شدند نشان دهنده روحیه جنایتکارانه‌ای است که این جنایت‌ها را در سرزمین مبارک فلسطین باعث شده است. همان روحیه جنایتکارانه‌ای که دیروز باعث ترور و شهادت فرمانده قاسم سلیمانی شد، همان روحیه جنایاتی را پوششی می‌دهد که رژیم صهیونیستی با آن فرمانده‌‌های فلسطین را ترور می‌کند. این جنایت شایسته آن است که همه جهانیان آن را محکوم کنند و مرتکبان آن را مجازات کنند.

وی گفت: من تاکید می‌کنم که خط مقاومت در سرزمین فلسطین در رویارویی با توطئه‌های اسرائیل و هژمونی آمریکا در منطقه هرگز شکست نخواهد خورد و همواره در خط ثابت مقاومت خواهد ماند تا اشغالگران را از سرزمین‌مان قدس شریف به یاری خدا بیرون نماییم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد: اعلام می‌کنم که پروژه مقاومت در سرزمین فلسطین همچنان ادامه خواهد یافت و سست نخواهد شد و عقب نشینی نمی‌کند و این ترورها بر اصرار ما خواهد افزود و این راه را تا آزادی قدس، سرزمین فلسطین و آزادی اراده مردم منطقه به یاری خدا ادامه خواهیم داد.

هنیه همچنین گفت: در پایان سخنرانی خود و در این اجتماع عظیم اعلام می‌کنم فرمانده شهید سلیمانی که همه زندگی خود را در حمایت از فلسطین به سر برد و او در راس فرماندهی نیروی قدس بود، اعلام می‌کنم که او این فرمانده بزرگ، شهید قدس است، شهید قدس است، شهید قدس است. اعلام می‌کنم مقاومتی که در لبنان و غزه آن پیروزی‌ها را به دست آورد در  نبرد با صهیونست‌ها هم پیروز خواهد شد به یاری خداوند متعال.

Share