با صدور پیامی؛

سازمان بسیج رسانه گیلان شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

سازمان بسیج رسانه استان گیلان با صدور پیامی شهادت سردار رشید اسلام (حاج قاسم سلیمانی) را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سازمان بسیج رسانه استان گیلان با صدور پیامی شهادت سردار رشید اسلام (حاج قاسم سلیمانی) را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

«بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. امام خمینی (ره)»

باز هم دست پلید مستکبران عالم به خون یکی از بهترین فرزندان ملت بزرگ، نستوه و سازش ناپذیر ایران اسلامی آلوده‌تر شد و سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی عزیز در راه دفاع از کیان اسلامی روح بلندش آسمانی شد. این ضایعه جانکاه و جبران ناپذیر، قلب و دل میلیون‌ها انسان مسلمان و آزادی خواه در ایران، منطقه و سراسر جهان را جریحه دار و بیش از پیش چهره خبیث دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و جهان اسلام و ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزادی خواه را عیان کرد.

به طور حتم این جنایت هولناک که توسط شیطان بزرگ، آمریکا انجام گرفت بی پاسخ نخواهد ماند و فرزندان معنوی امام راحله و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در جای جای این گیتی، ضمن ربودن خواب از چشم دشمنان زبون و پست، انتقام سخت و ارزشمندی از آنان خواهند گرفت. روح بلند این سردار سرافراز سپاه اسلام در اعلی علیین یقیناً نظاره گر انتقام سخت مجاهدان و مبارزان راه حق در جبهه‌ای به وسعت امت اسلامی خواهد بود.

سازمان بسیج رسانه استان گیلان ضمن محکومیت این اقدام خباثت وار و ددمنشانه آمریکای جنایتکار، معتقد است درخت این جریان و جبهه مقاومت تنومندتر از گذشته پربارتر خواهد شد و جریان رسانه‌ای انقلاب اسلامی و اعضای سازمان بسیج رسانه این استان ولایتمدار، آماده‌تر از قبل، خود را مهیای حضور در جبهه‌های سخت و نرم دفاع از اسلام، انقلاب و نظام مقدس اسلامی می‌کند.

Share