فرمانده انتظامی گيلان خبر داد:

رفع تصرف ۱۵ هزار متر از اراضی ملی در رودبار

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف ۱۵ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف ۱۵ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان رودبار خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در این خصوص گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در حاشیه رودخانه جمال‌آباد لوشان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ لوشان با هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره آب منطقه‌ای گیلان به محل اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: در بازدید از محل مورد نظر مشخص شد فردی ۱۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در حاشیه رودخانه را به تصرف خود درآورده است.

سردار ملکی با اشاره به اینکه با حکم قضائی رفع تصرف انجام شد گفت: در این راستا متهم ۶۰ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ارشد انتظامی استان تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین‌ تصرف شده را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی در پایان با تاکید بر عزم راسخ پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با پدیده زمین‌خواری به حفظ بیت‌المال و لزوم مراقبت از اراضی ملی و منابع طبیعی اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از شهروندان خواست، برای حفظ و حراست از اراضی ملی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share