دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

پایان اختلافات چندین ماهه؛ رئیس و اعضای شورای شهرستان رشت انتخاب شدند

ابراهیم اخوان عضو شورای شهر خشکبیجار با ۱۲ رای به عنوان رئیس شورای شهرستان رشت انتخاب شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه فوق العاده انتخاب هیات رییسه شورای شهرستان رشت با حضور فریبرز سعیدی کیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان و اعضای شورای شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ابراهیم اخوان عضو شورای شهر خشکبیجار با ۱۲ رای به عنوان رئیس شورای شهرستان رشت انتخاب شد.

حامد عبدالهی یکی از اعضای شورای شهرستان رشت در این نشست با اشاره به اتفاقات یک سال گذشته گفت:  زمانی که وارد شورای شهرستان شدم، گمان می‌کردم که به دوستانم افزوده می‌شود اما متاسفانه در سال دوم این دوستی‌ها کم رنگ شد و حتی ترس داشتم که به همکاران شورایی خود در بخشها زنگ بزنم.

عبداللهی افزود: از همینجا می خواهم کدورت‌ها را کنار بگذاریم چون مردم از ما انتظار دارند تا امروز الگوی همه  ما سردار سلیمانی باشد و از معرفت و ایثار گذشتگی ایشان بهره بگیریم.

در ادامه جلسه نیز ابراهیم اخوان عضو شورای شهر خشکبیجار تنها کاندیدای ریاست شورای شهرستان بود که در نهایت با ۱۲ رای بار دیگر به عنوان رئیس شورای شهرستان رشت انتخاب شد.

پور طالمی عضو شورای شهر سنگر با ۱۲ رای به عنوان نائب رییس و  رضا پرندان از بخش مرکزی رشت نیز با ۱۲ رای به عنوان سخنگوی شورای شهرستان رشت انتخاب شدند. مجتبی عزیز صفت از بخش خمام نیز با ۱۲ رای به عنوان منشی اول و احمد رحمانی از بخش لشت نشا با ۱۲ رای به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

گفتنی است محرمعلی رسولی و محمدعلی شورشی در جلسه امروز به دلیل شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی حضور نداشتند.

 پیش از این سه بار این جلسات به دلیل غیبت حامد عبدالهی و حجت جذب از شورای شهر رشت، مجتبی عزیز صفت نماینده شورای بخش خمام، محمد صادقی نماینده شورای شهر لشت نشاء، مجید فاتحی نماینده شورای بخش خشکبیجار، محرمعلی رسولی نماینده شورای بخش کوچصفهان، محمدعلی شورشی نماینده شورای شهر کوچصفهان لغو شده بود.

Share