عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رشت:

در صورت جنگ بین ایران و عربستان، ایران تمام زیرساخت‌های عربستان را نابود می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه احیای سهمیه بندی بنزین از قاچاق آن جلوگیری می کند، گفت: در نحوه اجرا این طرح نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، محمدحسین صفار هرندی، در سلسله نشست‌های روشنگری با موضوع از فتنه بنزین تا انتخابات ۹۸ در مسجد فاطمه زهرا (س) رشت با اشاره به ارتقای اقتدار و قدرت نظامی و غیر نظامی ایران، اظهار کرد: آمریکا سال‌ها قبل هواپیما مسافربری ایران را با موشک مورد هدف قرار داد و در این حمله ۲۹۰ نفر را به شهادت رساند ولی امروز هواپیما فوق مدرن آمریکا جرأت تجاوز به آب و خاک ایران را ندارد زیرا می‌داند ایران به شدت پاسخ تجاوز آنها را خواهد داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران در برابر قدرت‌های بزرگ، گفت: ایران با این میزان از توانمندی و قدرت نظامی به عنوان مانعی بزرگ در برابر کوچک‌ترین حرکت دشمن عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران در حوزه غیر نظامی و علوم مختلف پس از دوران طاغوت به صورت نجومی رشد کرده است، افزود: امروز ایران از نظر علمی در جایگاه شانزدهم جهان قرار دارد این در حالی است که تنها چهار درصد دستاوردهای علمی مربوط به دوران قبل از انقلاب بوده است.

هرندی با تاکید بر قدرت نظامی ایران، ادامه داد: در صورت جنگ احتمالی بین ایران و عربستان، در ساعات اولیه جنگ، ایران تمام زیرساخت‌های عربستان را نابود می‌کند.

وی با اشاره به مقایسه رهبر معظم انقلاب با ترامپ در نشریات بین المللی، گفت: نشریات بین المللی از جنگ آمریکا و ایران به عنوان کشمکش بین دو قدرت بزرگ یاد می‌کنند و رهبر ایران را به عنوان قهرمانی جدی و باهوش معرفی می‌کند که از جنگ جهانی دوم تاکنون قدرتمندترین رهبر جهان شناخته شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در این نشریه اذعان شده است که این مرد ۸۰ ساله بی سر و صدا به قدرتمندترین شخص خاورمیانه تبدیل شده و در سبک زندگی با تمام رهبران جهان کاملاً متفاوت است.

صفار هرندی با بیان اینکه باید کاری کنیم که غربی‌ها برای همکاری با کشور ما پیش قدم شوند نه آنکه ما به دنبال مذاکره با آنها باشیم، افزود: عده‌ای مقاومت را بی‌فایده می‌دانند و به دنبال مذاکره با غرب هستند در صورتی که می‌توانیم از طریق توجه به تولید داخلی و ارتباطات بیرونی تحریم‌های آمریکا را دور زده و مشکل واردات کالا به کشور را رفع کنیم.

دشمن نگران توسعه علم در ایران است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه پیشرفت علمی کشور را مدیون فرمایش رهبر معظم انقلاب هستیم، افزود: دشمن نگران توسعه علم در کشور است و در آینده فرزندان ما وقتی تاریخ این دوره را مرور می‌کنند درمی‌یابند که قدرت ایران مدیون تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نزدیک شدن به مرزهای علمی است.

وی در ادامه به تذکر رهبر معظم انقلاب درباره مصرف بالای بنزین و احتمال کمبود آن در آینده و نیاز به واردات بنزین نیز اشاره کرد و گفت: کارت سوخت، مصرف بنزین و قاچاق را کنترل کرد اما دولت فعلی آن را باطل کرد در حالی که امروز مجبور شد دوباره به احیای آن روی آورد.

هرندی با بیان اینکه تصمیم دولت مبنی بر سهمیه بندی مجدد بنزین مانع از قاچاق آن شده است، ادامه داد: نحوه اجرای آن با چالش‌هایی رو به رو است و بهتر بود دولت بنا به پیشنهاد کارشناسان آن را به همه اختصاص می‌داد تا در صورت عدم نیاز از سوی مردم، این فرآورده با ارزش به خود دولت فروخته شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر آینده روشن ایران، گفت: آینده جمهوری اسلامی بسیار روشن و رو به توسعه است اما باید هوشیار باشیم و در انتخابات اسفندماه با عنایت و توجه به شاخص‌های رهبری نماینده اصلح را روانه مجلس کنیم.

وی با بیان اینکه برای برون رفت از بن بست مشکلات باید از همکاری نسل باتجربه و نسل جوان و با نشاط استفاده کرد، افزود: معتقدم باید کسی که آماده خدمت است وارد مجلس شورای اسلامی شود.

Share