تحت عنوان سرانه فرهنگی دانش آموزی؛

درخواست انتقال مبلغ ۵۰ میلیون تومان به حساب دفتر کوچکی‌نژاد با پیوست دعای خیر!

در این نامه که به جبار کوچکی نژاد، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی است و خطاب به رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی گیلان نوشته شده درخواست انتقال مبلغ ۵۰ میلیون تومان به شماره حساب دفتر این نماینده به طور مستقیم به عنوان سرانه فرهنگی دانش آموزی برای مدارس شهرستان رشت مطرح شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از سایتهای خبری گیلان با انتشار سندی از درخواست نماینده رشت برای واریز ۵۰ میلیون تومان به حساب دفترش خبر داده است.

حرف تازه نوشت: در این نامه که ظاهرا متعلق به جبار کوچکی نژاد، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی است و خطاب به رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی گیلان نوشته شده درخواست انتقال مبلغ ۵۰ میلیون تومان به شماره حساب دفتر این نماینده به طور مستقیم به عنوان سرانه فرهنگی دانش آموزی برای مدارس شهرستان رشت مطرح شده و تسهیل در پرداخت علت این تقاضا عنوان شده است.

هرچند پیگیری های اولیه نشان می دهد که با این درخواست موافقت صورت نگرفته و مبلغ مربوطه به طور مستقیم به حساب این نماینده واریز نشده است اما سوال اینجاست که آیا یک نماینده مجلس می تواند درخواست انتقال چنین وجوهی به حساب شخصی یا دفتری خود را داشته باشد؟ در صورتی که پاسخ منفی است چطور آقای نماینده پس از سالها حضور در مجلس از این موضوع اطلاع نداشته است؟ و در صورتی که مطلع بوده علت ارسال چنین درخواستی چه بوده است؟

به نظر می رسد بروز چنین اتفاقاتی، پیگیری های آقای نماینده برای کمک به مدارس را نیز به یک علامت سوال تبدیل کند.

آمادگی انتشار پاسخ های احتمالی از سوی دفتر این نماینده نیز وجود دارد و متعاقبا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

Created by Readiris, Copyright IRIS 2009

Share