مدیر کل زندانهای استان گیلان در بازدید از زندان مرکزی رشت:

دانش، انگیزش، رضایت مندی و مهارت کارکنان در ارتقاء خدمات زندانبانی موثر است

محمدی اصل جایگاه کلیدی و نقش دانش، انگیزش، رضایت مندی  ومهارت  کارکنان  در ارتقاء خدمات  زندانبانی را بسیار موثر دانست  و  اظهار داشت که میتوان با استفاده از خرد جمعی این نقش ها را در راستای تحقق اهداف سازمانی به خدمت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدی اصل، مدیر کل زندانهای استان گیلان در بازدید از زندان مرکزی رشت و بررسی روند برنامه های عمرانی اعم از آسایشگاه پرسنل و سربازان، زورخانه در حال احداث مددجویان، سوله ورزشی و دیگر برنامه های در دست اجرا بازدید  و بر اهمیت منابع انسانی بعنوان سرمایه اجتماعی سازمان  تاکید فراوان داشت.

محمدی اصل جایگاه کلیدی و نقش دانش، انگیزش، رضایت مندی  ومهارت  کارکنان  در ارتقاء خدمات  زندانبانی را بسیار موثر دانست و  اظهار داشت که میتوان با استفاده از خرد جمعی این نقش ها را در راستای تحقق اهداف سازمانی به خدمت گرفت.

وی انجام کار درست را معیار بهره وری و استفاده مناسب از منابع انسانی بعنوان مهمترین سرمایه انسانی در ارتقاء برنامه ها وارائه مطلوب تر  خدمات به زندانیان و خانواده های آنان بعنوان اولویت های زندانبانی برشمرد و به آموزش کارکنان برای تحقق این مهم تاکید داشت.

محمدی اصل گفت: آموزش علاوه بر ارتقاء معلومات ودانش کارکنان می بایست به گونه ای اجرا گردد که ایجاد مهارت و تغییر نگرش را نیز بدنبال داشته باشد.

وی در ادامه مهارت را محصول آموزش و تغییر نگرش دانست و افزود: با بسترسازی مناسب و تقویت رفتار سازمانی و پایش آن موجبات ارتقاء مهارت کارکنان را می توان فراهم نمود که یکی از پیامدهای مطلوب افزایش مهارت ارتقاء رضایت مندی کارکنان مجموعه است و ارتقاء مهارت موجب عملکرد منتهی به پیامدهای مثبت یا موفقیت در کار می شود.

مدیر کل زندانهای استان گیلان در پایان اشاره داشت: پیامدهای مثبت بدلیل ارزیابی فردی موجب پاداش دهی درونی خواهد شد که در کارایی برای اهداف مشخص شده گروه هدف  موثر خواهد بود و به نوعی روند برنامه های اصلاحی و تربیتی پربارتر خواهد شد.

Share