رئیس کل دادگستری گیلان تأکید کرد:

دادستانی و سازمان بازرسی بر محل هزینه اعتبارات پسماند استان گیلان نظارت خواهند داشت

خلیلی با بیان اینکه دادستانی و سازمان بازرسی بر خرج کرد و محل هزینه اعتبارات پسماند استان نظارت خواهند داشت، اظهار امیدواری نمود: با ذهنیت فعالی که هم اکنون نزد مسئولان بوجود آمده، در آینده شاهد تغییرات مطلوبی در وضعیت پسماند استان گیلان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست ماهانه شورای قضایی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و با حضور علی اوسط اکبری مقدم معاون امورعمرانی استانداری گیلان با موضوع بررسی اقدامات پسماند سراوان برگزار شد.

حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در این نشست، با بیان اینکه فقر امکانات و فقر سرمایه در کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: آن چه امروز به عنوان معضل در کشور احساس می شود کمبود بهره مندی از نیروی متخصص با انگیزه و پرتلاش است.

رئیس شورای قضایی استان گیلان در ادامه به حجم انبوهی از زباله در سراوان و سایر نقاط استان گیلان اشاره و تصریح کرد: هر جا انسان های کوچک بر مناصب بزرگ تکیه زنند نه تنها آبادانی و سازندگی ایجاد نمی شود بلکه بر مشکلات پیشین افزوده خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی با اشاره به اینکه مراجعه مردم به دادگستری ها آینه عملکرد مسئولان است اظهار داشت: بار مسئولیت های انجام نشده دستگاه های اجرایی بر دوش دستگاه قضا است و تعدادی زیادی از پرونده های محاکم  ناشی از ترک فعل ها و عدم پذیرش مسئولیت ها است.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه دادستانی و سازمان بازرسی بر خرج کرد و محل هزینه اعتبارات پسماند استان نظارت خواهند داشت، اظهار امیدواری نمود: با ذهنیت فعالی که هم اکنون نزد مسئولان بوجود آمده، در آینده شاهد تغییرات مطلوبی در وضعیت پسماند استان گیلان باشیم.

گفتنی است در آغاز این نشست علی اوسط اکبری مقدم معاون امور عمرانی استانداری گیلان، گزارشی از اقدامات ساماندهی لندفیل سراوان و عملیات عمرانی احداث تصفیه خانه شیرآبه و زباله سوز ارائه نمود و پس از آن اعضای شورای قضایی به بحث و تبادل نظر در این باره پرداختند.

Share