مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

حسن خلق دلیل محبوبیت سردار سلیمانی در بین ملت است | خدا به حاج قاسم عزت داد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه خدا به حاج قاسم عزت داد، گفت: دلیل مقبولیت حاج قاسم در بین مردم حسن خلق وی بود و جز ولایت و ولی‌فقیه چیز دیگری را در نظر نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، عباس بایرامی در مراسم گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی در مسجد شهدا (امینی) لنگرود با بیان اینکه همه اقشار مختلف با عشق و علاقه در مراسم سردار ملی و مقاومت شرکت می‌کنند، اظهار کرد: همه از شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی شوکه شدند که به دست شقی‌ترین افراد به این فیض عظیم نائل آمد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی اجر مجاهدت‌های خود را به‌خوبی گرفت، گفت: گرچه شهادت این سردار برای ما خیلی سخت است ولی با توجه به مجاهدت‌های چهار دهه حاج قاسم جز شهادت انتظار دیگری نیز نبود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه هر کس درراه خدا باشد خود خدا راه را باز می‌کند، تصریح کرد: شهید سلیمانی همه وجود خود را برای رضای خدا گذاشت که علاوه بر محبوبیتش در بین همه اقشار ملت، به آرزوی دیرینه خود نیز رسید.

بایرامی با بیان اینکه خدا به حاج قاسم عزت داد و به همین دلیل در بین مردم محبوب شد، افزود: دلیل مقبولیت حاج قاسم در بین مردم حسن خلق وی بود و جز ولایت و ولی‌فقیه چیز دیگری را در نظر نداشت.

وی با بیان اینکه خاورمیانه به سه دلیل همیشه در طول تاریخ موردتوجه بوده، گفت: رخدادهای تاریخی، فرهنگی و دینی، وجود سوخت‌های فسیلی و وجود تنگه هرمز و باب المندب سه خاصیت این منطقه است که چشم دشمنان همیشه به این منطقه برای تصاحب آن بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه دشمن همیشه تلاش کرد تا هیچ کشوری در خاورمیانه مستقل نباشد، تصریح کرد: ایران توسط رهبری امام خمینی، از سلطه غرب جدا شد و تاکنون مستقل نیز بوده که حتی کشورهای دیگر را نیز تحت تأثیر خود قرار داده و در این مدت انواع هجمه‌ها، جنگ‌ها و ترورها را نیز به ایران تحمیل کردند.

بایرامی با بیان اینکه حاج قاسم با کارهای خود به همه کشورها کمک کرد، افزود: همه دوست داران حاج قاسم به دنبال انتقام از آمریکا هستند و این خواسته ملت‌های آزاده است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال ایجاد دوگانه جنگ و صلح است، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما این است که به شبهات پاسخ دهیم و اجازه ندهیم تا دشمن با ایجاد دوگانگی، وحدت بین مردم را سست کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه بانوان نقش برجسته‌ای در انتقام سخت دارند، گفت: بانوان می‌توانند با اصلاح سبد خانوار و مدیریت خانواده در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی نقش ایفا کنند.

عکس: ابوالفضل شکری

Share