جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت؛

حاکمیت به دنبال اصلاح ساختار اقتصادی است | از هر زاویه‌ای به رشت نگاه کنیم مایه افتخار است

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: بعد از ۱۰۸ سال نفت فروشی امروز حاکمیت به دنبال اصلاح ساختار اقتصادی است و نظام اقتصادی که در حال حاضر برای کشور درنظر گرفته شده بین سه تا پنج سال با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها ما را به نقطه مطلوب خواهد رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در ویژه برنامه روز رشت و در جمع دانش آموزان مدرسه پسرانه سما با بیان اینکه رشت ویژگی های برجسته تاریخی دارد، گفت: اگر تاریخ رشت را بررسی کنیم و از هر زاویه‌ای به رشت نگاه کنیم مایه افتخار و سربلندی است.

وی افزود: شهر رشت اولین‌های زیادی دارد و مردم رشت دارای فرهنگ بالا بوده و هستند.

نماینده شهرستان رشت با بیان اینکه تاریخ رشت تاریخ پر گهری است، افزود: از ایستادگی میرزا کوچک جنگلی در برابر روس‌ها و انگلیسی‌ها تا دفاع مردم رشت در هشت سال دفاع مقدس نشان از غیرتمندی و تعصبی دارد که مردم این دیار به کشور خود دارند.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه هواپیماهای عراقی در طول هشت سال دفاع مقدس تنها یک بار به رشت رسیده بودند، یادآور شد: اگرچه گیلان یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر تا نقطه مرزی جنوب کشور فاصله داشت اما جوانان در جبهه حاضر شدند و از خاک کشور دفاع کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه گیلان ۸ هزار شهید دارد، گفت: گیلان رتبه ششم از لحاظ تعداد شهدا را در کل کشور دارد.

وی گفت: رشتی‌های با غیرت و گیلانی‌هایی که تمام ایران را سرای خود می‌دانند از خاک کشور دفاع کردند.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه فرزندان ما باید بدانند برای حفظ وجب به وجب خاک کشور خون داده شده است، گفت: همه ما کشورمان ایران را دوست داریم و به شهر خود علاقه‌مندیم.

وی با بیان اینکه برای ارتقای این شهر باید در تمام سطوح تلاش شود، گفت: جوانان ما برای ادامه دادن راه پرفسور سمیعی و سایر نخبگان گیلانی باید تمام تلاش خود را انجام دهند.

نماینده شهرستان رشت ادامه داد: انتظار داریم در المپیادها و در مباحث علمی بچه‌‎های رشت حرف اول را بزنند. برای برافراشته ماندن پرچم رشت باید فرزندان، دانش آموزان و جوانان رشتی تلاش و کوشش بیشتری انجام دهند.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: بعد از ۱۰۸ سال نفت فروشی امروز حاکمیت به دنبال اصلاح ساختار اقتصادی است و نظام اقتصادی که در حال حاضر برای کشور درنظر گرفته شده بین سه تا پنج سال با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها ما را به نقطه مطلوب خواهد رساند و فرصتی مناسب برای توسعه کشور خواهد بود.

رئیس فراکسیون مستقلان ولایی با بیان اینکه تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای به کشور وارد آمده است، افزود: فرزندان ما باید بیاموزند اگر فشار و سختی به آنها وارد شده باید از آن به چشم فرصت نگاه کنید.

 

Share