رئيس پليس راه گيلان خبر داد:

جان باختن عابر پیاده در محور فومن به ماسوله | راننده پس از متواری شدن، خود را معرفی کرد

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک عابر پیاده بر اثر برخورد با یک دستگاه خودرو در محور فومن به ماسوله خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک عابر پیاده بر اثر برخورد با یک دستگاه خودرو در محور فومن به ماسوله خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور فومن به ماسوله، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی، مشخص شد یک دستگاه خوردو با یک عابر پیاده که مردی ۸۳ ساله بود برخورد کرده و متواری شده است.

وی بیان داشت: در این حاثه عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

سرهنگ محمد‌پور با بیان اینکه راننده خودرو متواری بعد چند ساعت خودش را به یکی از یگان انتظامی معرفی کرد، گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو متواری اعلام کرده‌اند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: در زمان وقوع تصادفات راننده خودرو نباید صحنه را ترک کند چون اولین نفری است که در آنجا حضور دارد و با اطلاع به موقع می‌تواند از جان باختن یک انسان جلوگیری کند.

Share