مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان؛

«تندباد» در گیلان بیش از ۶۶ میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت

وزش تندباد در مجموع معادل ۶۶ میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومان خسارت در بخش‌های مختلف در استان گیلان بر جا گذاشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بر اثر وزش تند باد در سطح ۱۶ شهرستان گیلان تا این لحظه مجموعا معادل با ۶۶ میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومان خسارت در بخش‌های مختلف وارد آمده است.

رضا اسلامی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در گفت‌وگو با دیارمیرزا عنوان کرد: تندباد گیلان در بخش‌های مختلف کشاورزی شامل حوزه زراعی، باغی، دامی، آبزیان، منابع‌طبیعی، تأسیسات و ساختمان‌های دامپروری ۴۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان خسارت ایجاد کرده است.

وی درباره خسارت‌های ایجاد شده در بخش‌ ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و وسائط نقلیه نیز تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده وزش باد گرم شدید تاکنون در بخش‌های یاد شده چیزی در حدود ۱۶ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان خسارت ایجاد کرده است.

اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود به دیگر آسیب‌ها و خسارت‌هایی که بر اثر وزش تندباد در گیلان به وقوع پیوسته است اشاره کرد و افزود: این پدیده جوی در بخش تأسیسات زیربنایی تا این لحظه ۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون تومان خسارت بر جای گذاشته است.

وی در پایان اظهار کرد: کارشناسان و فرمانداران شهرستانهای استان گیلان با تشکیل ستاد های مدیریت بحران تمهیداتی را در این راستا اندیشیده‌اند.

Share