مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

تخصیص سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری بر اساس پیمایش

محمدرضا نازک‌کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: از ابتدای بهمن ماه سالجاری دریافت سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری استان همزمان با سراسر کشور بر اساس پیمایش خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: از ابتدای بهمن ماه سالجاری دریافت سهمیه  سوخت وانت بارهای بین شهری استان همزمان با سراسر کشور بر اساس پیمایش خواهد بود.

محمدرضا نازک‌کار افزود: لازمه دریافت سهمیه عملکردی سوخت وانت بارها منوط به دارا بودن کارت هوشمند رانندگان و ناوگان و نیز بارنامه می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در ادامه خاطر نشان کرد: به کلیه رانندگان وانت بارهای برونشهری استان توصیه می شود در اسرع وقت به دفاتر انجمنهای صنفی رانندگان در مرکز استان و سطح شهرستانها و نیز دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک مجری صدور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان در سطح استان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند تا در ماههای آتی از بابت فعالیت حمل و نقلی و اختصاص سوخت خود دچار وقفه نشوند.

وی گفت: دارا بودن حداقل ۲۳ سال برای راننده، داشتن گواهینامه رانندگی مجاز، مدرک تحصیلی حداقل پایان ابتدایی ویا نهضت سواد آموزی، برگ صحت سلامت جسمی و روانی، ارائه گواهی عدم اعتیاد و سوءپیشنیه، اصل شناسنامه و همچنین کپی از تمامی صفحات آن، اصل کارت ملی، پایان خدمت و یا معافیت دائم کپی آنها، ۲ دوقطعه عکس ۴*۳  از مهمترین شرایط و مدارک مورد نیاز جهت دریافت کارت هوشمند رانندگان می باشد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به این نکته که حداکثر سن ناوگان ۲۰سال تعیین شده تصریح کرد: ارائه کارت وسیله نقلیه، گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، بیمه نامه شخص ثالث معتبر برای اخذ کارت هوشمند ناوگان الزامی می باشد.

لازم به ذکر می باشد متقاضیان برای اطلاع بیشتر از مراکز ورود اطلاعات کارت هوشمند می‌توانند به نشانی www.rmto.ir مراجعه کنند.​

Share