سرپرست مدیریت مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی قلب دکتر حشمت رشت در گفتگو با دیارمیرزا:

تایید نشت فاضلاب بخش سی‌سی‌یو بیمارستان حشمت؛ مشکل به زودی برطرف می‌شود

رسول یوسفی با اشاره به اینکه فاضلاب مشترک بیمارستان حشمت به بیمارستان شفا در دست انجام است، تأکید کرد: به مردم قول خواهیم داد که تا هفته آینده این مشکل با اتصال فاضلاب بیمارستان حشمت به شفا کاملا برطرف گردد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست مدیریت مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی قلب دکتر حشمت رشت در واکنش به گزارش یکی از شهروندان مبنی بر نشت فاضلاب بخش سی‌سی‌یو این بیمارستان در خیابان به خبرنگار دیارمیرزا گفت: مشکل فاضلاب این بیمارستان و گزارش‌های مردمی که در این خصوص ارسال شده، درست است و بنده از مهر ماه که به بیمارستان حشمت آمدم پیگیر این مسئله هستم.

سیستم فاضلاب تمام بخش‌های بیمارستان راه‌اندازی شده است

رسول یوسفی با اشاره به اینکه سیستم فاضلاب تمام بخش‌های بیمارستان راه‌اندازی شده است، گفت: بخشی که سبب نارضایتی و شکایت مردم شده مربوط به سی‌سی‌یو است که به علت کمبود بودجه همکاران نتوانسته بودند آن را به اتمام برسانند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم برای این بخش نیز تامین اعتبار کنیم و پیمانکار آن نیز مشخص شده است.

مشکل فاضلاب بخش سی‌سی‌یو بیمارستان حل می‌شود

سرپرست مدیریت مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی قلب دکتر حشمت رشت با اشاره به اینکه فاضلاب مشترک بیمارستان حشمت به بیمارستان شفا در دست انجام است، تأکید کرد: به مردم قول خواهیم داد که تا هفته آینده این مشکل با اتصال فاضلاب بیمارستان حشمت به شفا کاملا برطرف گردد.

وی با بیان اینکه برای علوم پزشکی زیبنده نیست که چنین اتفافاتی در مراکز درمانی رخ دهد به دیارمیرزا گفت: برای آنکه بتوانیم شدت این مسئله را کاهش دهیم با شهرداری و آب‌وفاضلاب صحبت‌هایی انجام شد که شهرداری در این نقطه با انجام آسفالت از جمع شدن آب در چاله‌چوله‌ها جلوگیری کرد و آب‌وفاضلاب نیز با پمپاژ از خروجی فاضلاب بیمارستان در آن نقطه توانستند بوی نامطبوع را کاهش دهد.

Share