عدم صلاحیت اینجانب، شوک بزرگی برای بنده بود

بیانیه شجاع اسرارپوش پس از ردصلاحیت؛ عدم التزام به اسلام شایسته اینجانب نیست

یکی از اساسی ترین شرایط حضور در این دستگاه عدالت گستر، اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و همچین قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل مطلقه ولایت فقیه است که چنین عناوینی شایسته اینجانب نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شجاع اسرارپوش با انتشار بیانیه‌ای از رد صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

با سلام و درود به مردم خوب و فهیم ولایت مدارشهرستان صومعه سرا

خداوند بزرگ را شاکرم که کمک کرده تا علاوه بر حضور چندین ساله در مسند قضا و دادگستری خود را برای خدمتگزاری در مجلس شورای اسلامی آماده نموده تا همچون یک سرباز برای مردم و ولایت انجام وظیفه نمایم.

عدم صلاحیت اینجانب (با توجه به بند ۱ ماده ۲۸) که سال ها به عنوان قاضی دادگستری جمهوری اسلامی ایران افتخار خدمت داشته ام، شوک بزرگی برای بنده و دیگر دوستان و همراهان گردیده، چرا که یکی از اساسی ترین شرایط حضور در این دستگاه عدالت گستر، اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و همچین قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل مطلقه ولایت فقیه است که چنین عناوینی شایسته اینجانب نیست.

به شما مردم فهیم و صبور شهرستان صومعه سرا قول می دهم که لحظه ای برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و اهداف خوب و مبارکی که ترسیم کرده ام تردید و درنگ نخواهم کرد و با پیگیری ازمجرای قانونی، فضای پدید آورنده فعلی را پالایش و خود را در پیش گاه خداوند بزرگ و مردم این سرزمین در عرصه انتخابات مهیا می نمایم.

گرچه به پایان نیامد این دفتر!! ولی حکایت همچنان باقی است!!

در دوم اسفند ۹۸ با حفظ آرامش و تمسک به قانون رقم خواهیم زد! هر آنچه که خدا خواهد!! ان‌شاالله

Share