فرماندار صومعه سرا خبرداد؛

برپایی بازارچه محلی کسما با هدف رونق اقتصادی

جلسه تعیین وضعیت مجتمع لیفشاگرد و احداث بازارچه محلی کسما به ریاست سیدجلال سیدمحمدی فرماندار صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  فرماندار صومعه سرا در این جلسه، اظهار کرد: با توجه به اینکه این مجتمع یک ظرفیت و  پتانسیل برای شهرستان است باید برنامه ریزی در راستای فعال شدن و استفاده از این ظرفیت شود.

وی به نقش دهیاری در برنامه ریزی  و ساماندهی این مجتمع اشاره کرد و افزود: پیگیر فعال شدن این مجتمع  و استفاده از آن از طریق استانداری هستیم. تمام تلاشمان فعال شدن این مجتمع و  استفاده از این ظرفیت در شهرستان هستیم.

فرماندار صومعه سرا در ادامه به راه اندازی بازارچه محلی در کسما اشاره کرد و گفت: تمام هدف ما ابجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ما رونق بخشی به بازارهای روز و محلی در شهرستان است، گفت: می توان با انجام اقداماتی به بازارهای محلی رونق بخشید.

سیدمحمدی با بیان اینکه در دهستان های بزرگ شهرستان می توان با ایجاد شغل های ارزان، اشتغالزایی کرد، گفت: یکی از موارد قابل توجه، شناسایی اراضی است که در روستاها وجود دارد تا به بازار روز و محل عرضه صنایع دستی تبدیل شود که این مهم نیاز است از طریق بخشداران صورت گیرد.

وی به بازدید از بازار کسما اشاره کرد و گفت: به پیشنهاد شورای کسماء بنا شده است محل هایی در این منطقه به عنوان بازارچه ایجاد شود.

سیدمحمدی با بیان اینکه ایجاد بازارچه به نوعی برای دهیاری هم درآمد خواهد داشت، گفت: با کمترین هزینه می توان اشتغالزایی و در راستای توسعه پایدار  و رونق اقتصادی گام برداشت.

Share