معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:

برنامه های دهه فجر با محوریت وحدت و همبستگی در گیلان اجرا شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: برنامه های دهه فجر با محوریت ایجاد وحدت و همبستگی در گیلان اجرا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، محمود قاسم نژاد شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با اشاره به پاسخ قاطع و کوبنده سپاه پاسداران به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت سبب تقویت وحدت و همبستگی در جهان اسلام به ویژه ایران شد.

قاسم نژاد در ادامه با تأکید بر لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: در گام دوم هم نیازمند قدرت نرم و هم قدرت بازدارندگی هستیم که قطعاً این قدرت در سایه ولایت و پشتیبانی ملت ایران سبب تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و گسترش سیطره آن در جهان خواهد شد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و عمرانی است، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای خود را به اطلاع مردم برسانند.

قاسم نژاد همچنین با بیان اینکه انقلاب ایران یک انقلاب مردمی است، تصریح کرد: کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر در سطح شهرستان‌ها باید برنامه‌های متنوع و جذابی در ایام الله دهه فجر تهیه و اجرا کنند.

وی تأکید کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت ایجاد وحدت و همبستگی در سطح استان گیلان برگزار شود.

انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ایام الله دهه مبارک فجر

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در ادامه این جلسه به برنامه‌های پیش بینی شده در این مرکز بر ایام الله دهه فجر اشاره و اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی و نظامی و موضوع بیانیه گام دوم با حضور اساتید حوزه و دانشگاه تحلیل و بررسی خواهد شد.

محمدباقر باقرزاده با بیان اینکه تهیه مستندی از زندگی ۱۰ شهید انقلاب اسلامی گیلان یکی دیگر از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان برای ایام الله دهه فجر است، تصریح کرد: نقش زنان نیز به عنوان مبارز در دوران انقلاب اسلامی نیز تبیین خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اطلاع رسانی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر در دستور کار صدا و سیما قرار دارد، گفت: در همین راستا مستند «آئینه تلاش» از سیما و «انعکاس» نیز از رادیوی صدای و سیمای مرکز گیلان در این ایام پخش خواهد شد.

Share