مدیرعامل باشگاه سپیدرود؛

با قدرت و سرعت مشکلات سپیدرود را حل می‌کنیم | بازیکنان مورد نظر دست‌نشان جذب می‌شوند

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در ارتباط با خروجی ها و ورودی های نیم فصل این تیم گفت: از صبح شنبه با جدیت بازیکنان مورد نظر آقای دست نشان را جذب خواهیم کرد و با آنها قرارداد می بندیم و با بازیکنانی را که کادرفنی عدم نیاز اعلام کرده تسویه حساب خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت ضمن تشکر از حضور پرتعداد مردم در مراسم تدفین و سوم مادر مرحومه اش گفت: من واقعن شرمنده این همه محبت و ابراز لطف خالصانه شدم و این بزرگواری بزرگترین تسکین برای بنده و خانواده ام بود.

 افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود با قدردانی از تمامی چهره های سیاسی و اجتماعی، پیشکسوتان و بازیکنان و هواداران فوتبال و دوستان و نزدیکانی که در مراسم عزای مادر مرحومه اش شرکت کرده بودند اظهار داشت: باید اعلام کنم که دست تک تک عزیزانی که برای تسکین و ابراز همدردی در این روزهای تلخ کنار من و خانواده ام بودند را می بوسم و امیدوارم بتوانم در شادی های شان جبران کنم.

ناظمی در ادامه با تشکر از شورای شهر رشت برای تصویب بودجه کمک به تیم های سپیدرود و داماش اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر در این سال ها بزرگترین حامی دو تیم پرطرفدار شهر رشت بودند و امیدوارم این حمایت ها ادامه دار باشد و مصوبه شورا قبل از اینکه شرایط دو تیم وخیم تر شود به دادمان برسد.

مدیرعامل سپیدرود با بیان اینکه علی رغم مشکلات روحی که در این روزها داشتم اما کار سپیدرود را به کمک همکارانم پیگیر بودم و در هفته گذشته جلساتی مثبتی با مسئولین در رشت و تهران برگزار کردیم تا مشکلات نقل و انتقالات باشگاه را برطرف سازیم و در این راه بزرگان زیادی به کمک سپیدرود آمدند و امید زیادی داریم که شرایط ختم به خیر شود.

وی با اعلام برگزاری جلسات فشرده با شاکیان سپیدرود که موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه شدند افزود: ما سعی می کنیم در حد توان مالی رضایت شاکیان را جلب کنیم و امیدواریم در این راه این عزیزان به خاطر نام سپیدرودی با ما همکاری بیشتری کنند و همه می دانیم که این ارقام بدهی متعلق به ۵ ساله گذشته تاکنون است و برای حل این مشکل به همدلی و حسن نیت همه ی دوستان نیازمندیم.

ناظمی وضعیت تمرینات آماده سازی نیم فصل را مطلوب دانست و عنوان کرد: برای جلوگیری از آسیب دیدگی ما مجموعه زمین چمن طبیعی دانشکده تربیت بدنی را با تمام امکانات از جمله زمین تمرین اختصاصی، سالن بدنسازی و استخر مدرن را با مساعدت دکتر دمیرچی در اختیار گرفتم و تمرینات بدنسازی و هوازی به صورت مستمر در کنار ساحل برگزار می شود و امیدواریم نتیجه زحمت و تلاش کادرفنی و بازیکنان در ادامه بازی ها به بار بنشیند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در ارتباط با خروجی ها و ورودی های نیم فصل این تیم گفت: از صبح شنبه با جدیت بازیکنان مورد نظر آقای دست نشان را جذب خواهیم کرد و با آنها قرارداد می بندیم و با بازیکنانی را که کادرفنی عدم نیاز اعلام کرده تسویه حساب خواهیم کرد و اسامی وردوی ها و خروجی ها در سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

ناظمی با قدردانی از سعه صدر هواداران آنها را تنها دارایی و پشتوانه قابل اتکای سپیدرود در طول دوران حیاتش دانست و اظهار داشت: من در وهله نخست به عنوان یک هوادار سپیدرود و سپس به عنوان پیشکسوت این تیم به اندازه تک تک هواداران نگران مشکلات مالی و مالکیتی و فنی سپیدرود هستم و به همین دلیل در جایگاه مدیریت احساس مسئولیتی صد برابر می کنم و این قول را می دهم با تمام توان و نیرو و با استفاده از کمک تمام نیروهای سیاسی و ورزشی و اجتماعی استان برای حل مشکلات اقدام کنم.

وی افزود: حجم مشکلات سپیدرود بسیار فراتر از توان یک تیم لیگ یکی است و به دلیل خصوصی بدون ما زیر پوشش هیچ ارگانی نیستیم و باید دست روی زانوهای خودمان بگذاریم و بلند شویم در این راه به حمایت همه ی بزرگان استان و کلانشهر رشت نیاز داریم تا بتوانیم یکی یکی موانع را از سر راه سپیدرود برداریم و به زودی خبرهای خوبی برای عاشقان سپیدرود خواهیم داشت.

Share