فرماندار املش مطرح کرد:

اگر کسی در املش موفق نباشد در هیچ شهر دیگر هم موفق نخواهد شد

رنجبر با بیان اینکه اگر کسی نتواند در شهرستان املش کارنامه موفقی داشته باشد در هیچ شهر دیگر هم نخواهد توانست، افزود: تمام بستر های خدمت رسانی برای مردم در شهرستان املش فراهم است و چه فرصتی بهتر از این که برای مردمی که فهیم، مهمان نواز و کم توقع هستند کار و تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای اداری شهرستان املش به ریاست محمد رنجبر در محل سالن جلسات میرزا حبیب‌الله املشی فرمانداری با حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین و مدیران ادارات با محوریت دهه مبارک فجر، ارائه گزارش و عملکرد برخی از ادارات و تجلیل از دکتر صادق محبوبی پزشک املشی و رونمایی از تمبر یادبود وی تشکیل شد.

فرماندار املش در ابتدای این جلسه با تاکید بر اینکه جلسات شورای اداری بطور مداوم و با حضور روسای ادارات برگزار خواهد شد، گفت: تلاش ما بر این است تا از همه ظرفیت های شهرستان استفاده کنیم و همچنین در نظر داریم در جلسات شورای اداری از افراد برجسته و شاخص شهرستان همچون آقای دکتر محبوبی که از چهره های شاخص و کشتی بین المللی هستند و همچنین دیگر ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان، کشاورزان شاخص شهرستان و… تقدیر و تجلیل ویژه بعمل آوریم.

رنجبر با بیان اینکه شهرستان املش به دلیل موقعیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه ای که دارد جزو شهرستان های برتر در استان گیلان است که می‌توان با تلاش، پشتکار و همدلی آن را به جایگاه والای خود رساند، افزود: از همه ادارات و افرادی که از بدو ورود بنده فضایی آرام را در شهرستان املش در جهت بررسی مسائل و رفع مشکلات ایجاد کردند تقدیر و تشکر ویژه می‌نمایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه به دو حادثه بزرگ اخیر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و سقوط هواپیمای اکراینی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی الگویی بود که به مرز اسطوره رسید و این نشان از پاکی، صداقت و شخصت والای او دارد که با شهادت ایشان، همه مردم حتی در دورترین نقاط کشور در فراقش به عزاداری پرداختند بدون اینکه از جایی دستور یا بخشنامه ای دریافت کرده باشند.

وی اضافه کرد: اقتدار و وحدتی که سردار سلیمانی با جانفشانی و نثار جان خویش برای کشور ما به ارمغال آورد، افزود: ان‌شاءالله که ثمرات و برکات شهادت این سردار بزرگ بتواند قلمروی اشغالگران و آمریکای جنایتکار را در مرزهای اسلامی کاهش دهد.

فرماندار املش گفت: در راستای پیشگامی نامگذاری بلواری در شهر املش به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر املش تقدیر و تشکر ویژه می نمایم.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی و جان باختن تعدادی از جوانان نخبه کشور گفت: حقیقتا از این ضایعه بزرگ قلب های همه ما داغدار و متالم است از خدای بزرگ صبر و اجر برای خانواده های این عزیزان مسالت داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر کسی نتواند در شهرستان املش کارنامه موفقی داشته باشد در هیچ شهر دیگر هم نخواهد توانست، افزود: تمام بستر های خدمت رسانی برای مردم در شهرستان املش فراهم است و چه فرصتی بهتر از این که برای مردمی که فهیم، مهمان نواز و کم توقع هستند کار و تلاش کنیم.

رنجبر با تاکید بر اینکه مدیران باید رفع مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهار داشت: به صراحت می گویم رضایت بنده از عملکرد دستگاهها منوط به رضایتمندی شهروندان و مردم از دستگاه ها و ادارات دولتی در شهرستان است.

وی با اشاره به رویداد بزرگ برگزاری انتخابات دوم اسفندماه نیز گفت: انتخابات بالاترین نوع تجلی حضور مردم و بهترین روش و ابزار برای تعیین سرونوشت مردم یک جامعه است.

فرماندار املش اظهار کرد: بنده معتقدم مردمی ترین انتخابات‎ها در کشور عزیز ما ایران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان مدیران و خدمتگزاران مردم این است، که انتخاباتی سالم درکمال آرامش و بدون جانبداری برگزار کنیم، یادآور شد: همواره در تمام انتخابات پیروز اصلی مردم و ملت هستند لذا از همه کاندیدا های محترم می خواهیم که در ایام قانونی و مهلت رسمی تبلیغات خود از رسانه های گروهی، مطبوعات و فضاهای مجازی استفاده نمایند و از تخریب کردن نامزدهای دیگر جدا پرهیز نمایند زیرا مردم ما به هیچ وجه از این عمل راضی نخواهند بود. پس در زمان رسمی تبلیغات برای مردم از سوابق، عملکرد، برنامه ها، اهداف وتوانمندی های خود بگویند تا آنان بتوانند در کمال امنیت، آرامش و تشخیص اصلح آراء خود را درون صندوق ها بیندازند.

نماینده عالی دولت در پایان ضمن تبریک فرارسیدن ماه بهمن به رویداد بزرگ راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره کرد و گفت: همه ما مسئولان، مدیران ادارات، دستگاه ها و نهادهای دولتی باید به نحوی صادقانه برای مردم کار کنیم و بستر را فراهم کنیم تا در ۲۲ بهمن امسال نیز حماسه عظیم دیگری خلق شود که حتما مردم ما بار دیگر این حماسه بزرگ را خلق و جهانیان خصوصا استکبار جهانی را متحیر و شگفت زده خواهند کرد.

Share