مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه:

انتقام خون سردار «حاج قاسم سلیمانی» از دشمن سخت و کاری خواهد بود

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تأکید کرد: انتقام خون سردار «حاج قاسم سلیمانی» از دشمن سخت و کاری خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمدعلی حق بین پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به این شهید بزرگوار فرماندهی شجاع در میدان رزم بود که جنگ‌های بسیاری را مدیریت کرد، اظهار کرد: داعش را که آمریکایی‌ها با هزینه دنیای عرب و غرب ساخته بود به دستان مبارک و با مدیریت سردار سلیمانی نابود شد.

وی در ادامه با بیان اینکه غربی‌ها معتقدند هر کسی که خاورمیانه در دستان آن باشد پله‌های قدرت را طی خواهد کرد، گفت: این کشورها باید بدانند در این مسیر قاسم سلیمانی‌ها را در سد راه خود دارند.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل کشور معتقدند آمریکا حلال مشکلات است در حالی که این کشور خود با انواع بدهی‌ها و مشکلات مواجه است، تصریح کرد: در عرصه نظامی اگر جرأت داشتند خودشان می‌آمدند چرا که قانون و زیر ساخت‌ها و امکانات آن را داشتند اما چون از توان نظامی و دفاعی ایران آگاه هستند هرگز در برابر ما قرار نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه عده‌ای تصور می‌کنند ضربه کاری ما به دشمن با حوادثی همراه است، بیان کرد: هیچ جنگی رخ نخواهد داد. دشمن بدانند تصمیمی که رهبری معظم خواهند گرفت آنها توان مقابله با ما را نخواهند داشت.

سردار حق بین با تأکید به تشکیل حکومتی دینی بعد از ۱۴۰۰ سال به برکت خون شهدا، افزود: فرزندان همین گیلان در حلب سوریه کاری کردند کارستان که به همین واسطه سردار حاج قاسم سلیمانی خود را یک گیلانی می‌دانست.

وی با بیان اینکه حرف و عمل سردار سلیمانی یکی بود و هر چه را که می‌گفت عمل می‌کرد، اظهار کرد: آمریکا توان جنگیدن با ما را ندارد و این چیزی است که آنها ۱۶ سال است به آن رسیده‌اند.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران به قدرت داعش اشاره و تأکید کرد: آمریکایی‌ها آنقدر به این گروه قدرت و آموزش داده بودند که اواخر، از قدرت این گروه هراس داشتند. گروهی که جنگیدن با آنها سخت بود اما سردار سلیمانی با اراده راسخ و برای جرأت دادن به نیروهای مقاومت روی خاکریزهای قدم میزد تا پشت خاکریز نیروها قدرت بگیرند.

قاطعانه دستور می‌داد ولی بسیار رفیق و مهربان بود

وی با تأکید بر اینکه امروز باید پشت سر رهبری باشیم، افزود: در عصر تکنولوژی قرار داریم و مسلمانان نیز راه ایستادگی در برابر دشمنان را یافته‌اند. دشمن در همه عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و به ویژه فرهنگی با ما در جنگ است.

سردار حق بین با بیان اینکه بیرون کردن آمریکا از منطقه را پیروزی بزرگی دانست، ادامه داد: همه باید با وحدت و صلابت و همدلی پشت سر رهبری باشیم و کسانی که می‌خواهند مردم را بترسانند باید بدانند که از دشمن هستند.

وی با اشاره به ترس عده‌ای در داخل از حرف‌های ترامپ که ۵۲ نقطه ایران زیر هدف آنها است، تصریح کرد: ترامپ جرأت شلیک حتی یک موشک کروز را به سمت ما ندارد چون قطعاً این موشک در آسمان منفجر خواهد شد.

سردار حق بین با تأکید بر اینکه انتقام خون سردار سلیمانی قطعاً از آنها گرفته خواهد شد، افزود: ما این اقدام را در کمال آرامش و با طمأنینه انجام خواهیم داد. ما با قدرت و اقتداری که از رهبری و سردار سلیمانی گرفته‌ایم پیروز میدان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه نظامی هیچ اقدامی نمی‌تواند علیه ما انجام دهد، گفت: در حوزه فرهنگی باید متولیان امر بیشتر از گذشته کار کنند. دشمن در این حوزه و برای تأثیرگذار بر ذهن و روح جوانانمان نقشه دارد باید هوشیارانه عمل کنیم.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: در انتخاب باید عاقلانه عمل کنیم و افراد انقلابی، مؤمن و در تراز انقلاب را روانه مجلس کنیم.

Share