رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در لنگرود:

انتخابات آتی حساس‌ترین انتخابات تاریخ است | دشمن درک درستی از ترور یک مجاهد بزرگ نداشت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور سردار سلیمانی نمونه برجسته تربیت‌شده مکتب اسلام و امام خمینی است، گفت: امروز و در زمان حاضر سردار سلیمانی‌ها یاور اسلام و انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در جبهه مقاومت در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه سلام گرم مقام معظم رهبری را به خانواده های شهدا و مردم این شهرستان ابلاغ می کنم، اظهار کرد: ما هر چه داریم از رشادت های شهیدان و صبوری خانواده های شهدا است که جان خود را برای امنیت امروز ما فدا کردند.

وی با بیان اینکه همه شهدا زنده اند و در نزد خدا روزی می خورند، گفت: همه مردم کشور و رهبر معظم انقلاب از شهادت سردار سلیمانی و غم از دست دادن این سردار مقاومت متاثر هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور سردار سلیمانی را نمونه برجسته تربیت شده مکتب اسلام و امام خمینی دانسته و افزود: اگر در صدر اسلام شخصیت هایی مانند اباذر و عمار یاور اسلام بودند امروز و در زمان حاضر سردار سلیمانی ها یاور اسلام و انقلاب هستند.

ادیانی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی یک ملت را وارد میدان مبارزه با استکبار جهانی کرد، تصریح کرد: دشمن درک درستی از ترور یک مجاهد بزرگ نداشت و نمی دانست که یک ملت با شهادت سردار ملی با یکدیگر همدل و یک صدا می شوند و همه خواهان انتقامی سخت از دشمن می شوند.

وی با بیان اینکه امروز در هیچ جای دنیا نمی توانند آسوده خاطر باشند، گفت: هم حیات سردار سلیمانی لرزه به اندام دشمن می انداخت و امروز نیز شهید قاسم سلیمانی به دشمن بزرگ تری برای استکبار تبدیل شده که همه ملت خواهان خون خواهی هستند.

ادیانی با بیان اینکه شهید سلیمانی عمل خود را برای خدا و خالصانه انجام میداد، افزود: شهید سلیمانی به معنای واقعی محب اهل بیت بود و به حضرت زهرا(س) عشق می ورزید و شهادتش نیز به فضل الهی در نزدیکی ایام فاطمیه حادث شد.

وی با بیان اینکه سرلشکری و فرماندهی خلق و خوی سردار سلیمانی را تغییر نداد، تصریح کرد: سردار سلیمانی خطری بزرگ برای اسلام و همه ملت ها به نام داعش را از بین برد و همه مدیون باهوشی و ریزبینی وی هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه انتخابات آتی حساس‌ترین انتخابات در طول تاریخ است، بیان کرد: در دوران رژیم شاهنشاهی مردم درکی از انتخابات مسؤولین خود نداشتند ولی با پیروزی انقلاب همه مسؤولین با رای مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند.

ادیانی با بیان اینکه راهبرد دشمن ایجاد ناامنی از طریق اعتراضات اقتصادی و تبدیل به اعتراضات اجتماعی است، افزود: اگر میخواهیم خون شهدا پایمان نشود باید به کسانی رای دهیم که همرنگ مردم و از جنس مردم باشد و فرد متومل نمیتواند درکی از درد مردم داشته باشند.

عکس: ابوالفضل شکری

Share